kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با انجام 4 دیدار آغاز شد

زنده شدن امید صعود برای فجرسپاسی

هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول عصر دیروز با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

در یکی از نخستین بازی‌های هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول و در شیراز دو تیم بحران زده لیگ یک به مصاف یکدیگر رفتند که در آخر مس کرمان با نتیجه یک بر صفر مقابل برق نوین شیراز به برتری رسید. تک گل مس کرمان را احمد حسن‌زاده از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده است. دو تیم که وضعیت نابسمانی را تجربه می‌کنند و در دو هفته اخیر مربیان خود را تغییر داده‌اند، تا حدودی از صعود به لیگ برتر نا امید شده‌اند. البته رحمان رضایی و کمک اول او حمید فرزانه، هیچکدام روی نیمکت نبودند و روند بازی برابر بود که در نهایت با تک گل مس روی ضربه ایستگاهی، سه امتیاز به کرمانی‌ها رسید. مسی‌های کرمان بعد از باخت سنگین مقابل گل گهر با تغییر مدیرعامل و استعفای احمد نخعی‌؛ سرمربی خود رو به رو شده‌اند و از طرف دیگر رحمان رضایی به تازگی سرمربیگری برق جدید شیراز را قبول کرده است و امید زیادی به نجات دادن این تیم شیرازی دارد.  
شهرداری تبریز یک - مس رفسنجان۲
در دیگر بازی این هفته شهرداری تبریز و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان مس توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد. گل‌های این بازی را برای مس رفسنجان امیر خدامرادی (۴۲) و جواد مولایی (۶۹) به ثمر رساندند. تک گل شهرداری را محسن ورزکار به اشتباه وارد دروازه تیم خود کرد. با این نتیجه مس رفسنجان ۳۶ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده هفتم جدول رسید.
آلومینیوم ۲- ماشین‌سازی تبریز۲
تیم آلومینیوم اراک در شرایطی که تا دقایق پایانی با 2 گل از میهمان خود عقب افتاده بود، موفق شد در کمال شگفتی بازی را به تساوی بکشد. در این دیدار و در شرایطی که ماشین‌سازی تبریز فاصله‌\ای با کسب پیروزی در این مسابقه نداشت، با 2 گل دقایق پایانی شاگردان حامد بصیری با یک امتیاز اراک را ترک کرد.این مسابقه عجیب تا دقیقه 95 با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های حسین قره داغی در دقیقه 5 و سعید مهری در دقیقه 87 به سود تیم ماشین‌سازی پیگیری می‌شد، که شاگردان حامد بصیری بازگشتی شگفت‌انگیز به مسابقه داشتند و توانستند با دو گل سجاد آقایی و حمید غلامی در دقایق 95 و 96 بازی را به تساوی بکشانند تا دراماتیک‌ترین بازی هفته رقم بخورد.3 امتیاز این مسابقه می‌توانست جهشی عالی برای تیم ماشین‌سازی تبریز باشد ولی با کسب تساوی دو تیم در کمرکش جدول باقی ماندند.
ایران‌جوان صفر - فجر سپاسی 1
در آخرین دیدار دیروز دو تیم ایران جوان بوشهر و فجرسپاسی شیراز در بوشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع فجر به پایان رسید. در این بازی شاگردان علی کلانتری با گل دقیقه 46 شاهین مجیدی مقابل تیم بحران‌زده ایرانجوان به برتری رسیدند تا به روند صعودی خود در لیگ یک ادامه دهند. در حال حاضر فجر سپاسی با یک بازی بیشتر نسبت به اکسین و با 39 امتیاز و به علت تفاضل ضعیف‌تر نسبت به خونه به خونه بابل و نساجی مازندران‌، در رده پنجم جدول قرار دارد و امید زیادی برای صعود دوباره به لیگ برتر در خود می‌بیند. ایرانجوان بوشهر هم با 21 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گفته است و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
ادامه برنامه هفته بیست سوم لیگ دسته اول فوتبال به‌ این شرح است:
ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1396
*شهرداری ماهشهر...................................................... اکسین البرز
* ملوان انزلی......................................................... نساجی مازندران
* گل گهرسیرجان........................................................... صبای قم
* راه‌آهن......................................................................... بادران تهران
* خونه به خونه................................................ نفت‌ مسجدسلیمان
- تمام دیدارهای فوق ساعت 14 برگزار می‌شود.