kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

خواندنی از ورزش ایران

* سالن کشتی مهندس توفیق جهانبخت که قدمتی 60 ساله دارد و جنب ورزشگاه شهید شیرودی تهران قرارگرفته است، پس از انجام تعمیرات و بازسازی این ساختمان که توسط فدراسیون کشتی‌ انجام شد برای استفاده تیم‌های مختلف کشتی‌ و پیشکسوتان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. قرار است تمرین تیم‌های ملی کشتی‌ پیشکسوتان، کشتی‌های سنتی آقایان و بانوان و تیم‌های ملی بانوان در این سالن برگزار شود.چندی پیش نیز با حکم رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی‌، علی رفوگر به عنوان مدیر جدید این سالن انتخاب شد.
* تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد روز چهارشنبه ۲۵ بهمن راهی مالزی می‌شود.مهدی محمدی، علیرضا قاسمی و بهرام سلیمانی دوچرخه‌سواران اعزامی به مالزی هستند که رقابت خود را از روز شنبه ۲۸ بهمن در سه ماده تعقیبی انفرادی، اسپرینت و یک کیلومتر در نیلای مالزی آغاز خواهند کرد و رقابت‌ها تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت. مربیگری این تیم را علیرضا مکوندی برعهده دارد.
* ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی با حضور  سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، داورزنی معاون قهرمانی، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک صبح دیروز تشکیل جلسه داد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پس از این جلسه با بیان این که دور نخست جلسات با فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی به پایان رسیده و دور دوم آن آغاز شده است، گفت: تصمیم‌گیری نهایی در خصوص رشته‌ها و افراد اعزامی به این مسابقات تا پایان اسفند ماه انجام خواهد شد تا در ۵ ماه نخست سال با برگزاری اردوهای مختلف به آمادگی لازم برسیم.
* با اعلام فدراسیون بسکتبال امشب سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی خواهد شد و ملی‌پوشان از بیست و ششم وارد اردو خواهند شد.دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای شرکت در دومین مرحله از مسابقات انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۱۹ از ۲۶ بهمن درمجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم ملی دراین اردو زیر نظر سرمربی و کادر فنی جدید  تمرینات خود را آغاز می‌کنند.مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی درباره برنامه ملی‌پوشان بیان کرد: کادر فنی و نفرات دعوت شده به تیم ملی بسکتبال سه‌شنبه شب بعد از فینال لیگ برتر مشخص خواهند شد. به نظر می‌رسد با این شرایط مهران حاتمی سرمربی تیم ملی نخواهد بود و فرد دیگری جایگزین او می‌شود.