kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

آخرین خبرها از سقوط هواپیمای روسی

جدیدترین اخبار منتشر شده از سقوط هواپیمای مسافربری روسیه حاکی از کشته شدن همه 71 سرنشین این هواپیما دارد.

یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونوف «An-148» خطوط هوایی «ساراتوف» روسیه که حامل 65 مسافر و 6 نفر از اعضای کادر پرواز بود، بعد از بلند شدن در خارج از مسکو سقوط کرد.جدیدترین اخبار رسیده از این حادثه، حکایت از کشته شدن تمامی 71 سرنشین این هواپیما دارد.
شبکه روسی «راشاتودی» گزارش کرد که عملیات جست‌وجو و نجات در محل سقوط این هواپیما نیمه‌ شب گذشته ادامه داشت و صدها تن از اعضای تیم نجات و اورژانس در منطقه برفی مسکو به عملیات جست‌وجو پرداختند. تصاویر هوایی که وزارت امور اضطراری روسیه منتشر کرده است، اعضای تیم نجات را در حال جست‌وجو در محل سقوط هواپیما در نزدیکی روستای «آرگونووو» نشان می‌دهد که به دنبال شواهدی برای رسیدن به دلیل سقوط هواپیما هستند.
«ولادیمیر پوچکوف» وزیر امور اضطراری روسیه دستور داده است تا پهپادهایی برای جست‌وجوی اجساد مورد استفاده قرار گیرد زیرا تکه‌های هواپیما در سراسر یک منطقه وسیع بین دو روستای مجاور پراکنده شده است.مقامات روس موفق شدند یکی از جعبه‌های سیاه هواپیمای آنتونوف را پیدا کنند، اما عملیات جست‌وجو به واسطه شرایط نامناسب جوی با موانعی همراه شده است. با این‌حال پوچکوف ابراز امیدواری کرده است که عملیات رسیدگی به حادثه سقوط هواپیمای مذکور در یک هفته به اتمام می‌رسد.