kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
حجت‌الاسلام سید‌علی خمینی در ارومیه:

مسئولان مانند مردم زندگی کنند

حجت‌الاسلام سید علی خمینی در جمع راهپیمایان 22 بهمن ارومیه با بیان اینکه باید مراقب باشیم گروه‌های منحرف سردمدار این نظام نشوند، بیان داشت: از نظر اسلام طمع‌ورزان و قدرت‌طلبان حق ندارند سردمدار باشند، این طمع‌ورزان کسانی هستند که در زمان رفاه و فراوانی در کنار ما هستند اما در زمانی که به شدت و عسرت افتادیم ما را تنها می‌گذارند.


وی گفت: دومین گروهی که باید مراقب باشیم انقلاب به دست آنها نیفتد، مفسدان اقتصادی است که فقط برای پر کردن جیب خود و دوستان‌شان تلاش می‌کنند؛ البته اسلام و انقلاب با ثروت و سرمایه‌داران مخالف نیست بلکه با مفسدان اقتصادی مشکل داریم و ما نسبت به فساد اقتصادی ناراضی هستیم.
حجت‌الاسلام سید علی خمینی درخصوص سومین گروهی که باید از آنها بر حذر بود، گفت: دروغگویان و کسانی که وعده دروغ به مردم می‌دهند نیز نباید انقلاب به دست آنها بیافتد.
نوه امام خمینی(ره) ابراز داشت: البته عیب‌جویی هم نباید وجود داشته باشد وقتی مشکلات را می‌بینیم باید پیشرفت‌هایی هم که وجود داشته هم ببینیم و عیب جویی با انتقاد کردن متفاوت است دشمنان به دنبال عیب‌جویی از نظام جمهوری اسلامی و تخریب بوده و در هر تریبونی که دارند به مقام معظم رهبری حمله می‌کنند، اما ملت ایران دلسوز نظام هستند و تفاوت انتقاد دلسوزانه و تخریب را می‌دانند.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک مطالبه ملی از مسئولین می‌خواهیم که پس از 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی مثل مردم زندگی کنند و همه نهاد‌ها و قوا مسئول هستند.