kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

دیدار رسمی سخنگوی ائتلاف مخالفان بشاراسد با سران رژیم صهیونیستی در تل‌آویو

سخنگوی رسمی ائتلاف معارضان سوری پس از سفر به اراضی‌اشغالی بنا به درخواست رسمی ارتش رژیم صهیونیستی، با شماری از سران این رژیم در فلسطین‌اشغالی دیدار کرد.


به گزارش فارس، به تازگی تصاویری از حضور «عبدالجلیل سعید» سخنگوی رسمی ائتلاف معارضان سوری در اراضی‌اشغالی منتشر شده است. گروه اطلاع‌رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که ارتش‌اشغالگر اسرائیل رسما از سعید خواسته است که به اراضی‌اشغالی سفر و با مسئولان اسرائیلی دیدار و گفت‌وگو کند. صفحه «اسرائیل تتکلم بالعربیه» در فیسبوک تصاویری منتشر کرد که در آن سعید در داخل یکی از سالن‌ها با مسئولان اسرائیلی از جمله «افیخای ادرعای» سخنگوی رسمی ارتش این رژیم دیدار کرده است.
این صفحه تصویر دیگری منتشر کرد که در آن ادرعای و سخنگوی ائتلاف معارضان سوری از «افراد زخمی سوری که در اسرائیل تحت درمان هستند» دیدن کرده است. در این گزارش آمده است که سعید به همراه یک هیئت رسانه‌ای عرب وارد اراضی‌اشغالی شده‌اند. به گزارش شبکه خبری «العالم»، این اقدام، خشم و انتقاد بسیاری از معارضان سوری از این فرد را به همراه داشته است. سخنگوی رسمی ائتلاف معارضان سوری نیز در واکنش به این انتقادات اعلام کرد که اسرائیل را دشمن خود نمی‌داند، بلکه جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود به شمار می‌آورد.
ارتباط تروریست‌های مستقر در سوریه با اسرائیل و آمریکا از همان ابتدا مشخص بود و شواهد زیادی در این زمینه منتشر شده است. تروریست‌های مستقر در جنوب سوریه با ورود به بلندی‌های جولان همواره در 6 سال گذشته با اسرائیل ارتباط داشته و مجروحان این گروه‌ها برای درمان به اسرائیل رفت و آمد داشته‌اند.