kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

راهیابی تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تیم ملی ازبکستان به فینال پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.


مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا دیروز جمعه در چین تایپه برگزار شد. در یکی از مسابقات دیروز تیم ایران به مصاف ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی برسد. مهدی جاوید (۳ بار) و حسین طیبی و علی اصغر حسن‌زاده (هرکدام ۲ بار) برای ایران در این بازی گلزنی کردند.
در دیگر بازی دیروز ژاپن توانست با سه گل برابر عراق پیروز شود و به فینال راه یابد. به این ترتیب دیدار فینال پانزدهمین دوره فوتسال جام ملت‌های آسیا روز یکشنبه و از ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و ژاپن برگزار می شود. عراق و ازبکستان هم برای کسب جایگاه سوم با هم بازی خواهند کرد.
تیم ملی ایران با هدایت سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مرحله گروهی موفق شده بود میانمار، چین و عراق را از پیش رو بردارد. ملی‌پوشان ایران در مرحله یک چهارم نهایی هم تیم تایلند را با نتیجه ۹ بر یک شکست داده بود. ایران با کسب ۱۱ عنوان قهرمانی در ۱۴ دوره گذشته، پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا محسوب می‌شود.