kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

اسرائیل اخراج یهودیان سیاه‌پوست را آغاز کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام در حساب



فیس بوک خود ، اعلام کرد که این رژیم روند اخراج هزاران مهاجر آفریقایی را آغاز کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فیسبوک خود نوشته: امروز ما روند اخراج مهاجران غیرقانونی از اسرائیل را همانطور که کشورهای پیشرفته به ویژه آمریکا این کار را انجام می‌دهند، آغاز کردیم... ما با کمک ایجاد مرز در صحرای سینا مصر از ورود مهاجران غیرقانونی به اسرائیل جلوگیری کردیم. همچنین من قول می‌دهم تا مهاجران غیرقانونی را از اسرائیل بیرون کنم.» براساس برنامه اخراج سیاه‌پوستان که تل‌آویو آن را به ‌اشتراک گذاشته، در صورتی که این عده تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۸ از این سرزمین خارج نشوند، به زندان می‌افتند. پس از اعلام این خبر اعتراض‌ها به این برنامه آغاز شد.
به گزارش ایسنا ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که حکم بازگرداندن ۴۰ هزار پناهجو که بیشتر آنها شهروندان اریتره و سودان هستند، صادر شده است. این افراد قرار است به آفریقا بازگردانده شوند.
سیاه‌پوستان آفریقایی شانسی برای دریافت پناهندگی در اسرائیل ندارند و اجازه اقامت موقت آنها باید هر سه ماه تمدید شود. قرار بر آن است که فرمان بازگشت به مردان مجرد و متاهل بدون فرزندی داده شود که برای تمدید اجازه اقامت خود به مقامات اداره مهاجرت این رژیم مراجعه می‌کنند. در این فرمان آمده، این مهاجران باید طی دوماه اراضی‌اشغالی را ترک کنند و در صورت خارج نشدن به زندان خواهند افتاد. بنیامین نتانیاهو، تهدید کرده بود در صورتی که سیاه‌پوستان یهودی حاضر به ترک اسرائیل نشوند، دولت مجبور به استفاده از راهکارهای دیگری برای بازگرداندن آنها خواهد شد.
رژیم صهیونیستی در دهه‌های گذشته برای افزایش جمعیت خود و  جعل کشور بسیاری از سیاه پوستان آفریقایی را پذیرفت اما اکنون پس از گذشت سال‌های طولانی سران این رژیم باطن نژادپرست خود را نشان داده  و اخراج این اتباع را آغاز کرده‌اند.