kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

شلیک گلوله به سر نوجوان 16 ساله فلسطینی از سوی نظامی صهیونیست

نظامیان صهیونیست در کرانه باختری نوجوان 16 ساله فلسطینی را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند. یک روز پیش از این حادثه نیز کودکی 5 ساله از سوی یک راننده صهیونیست زیر گرفته شد.

«لیث هیثم ابو نعیم» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که سه‌شنبه شب از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شدت زخمی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
از لحظه تصمیم ترامپ درباره قدس تاکنون (15آذر ماه)، بیش از 19 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی شده‌اند.
تنها در ماه جاری میلادی 4 نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که کمتر از 18 سال داشتند. چند روز پیش نیز یک شهرک‌نشین صهیونیست کودک 5 ساله فلسطینی را با خودروی خود به طور عمد زیر گرفت که به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه آسیب جدی ندید.
بازداشت 1000 فلسطینی
رژیم صهیونیستی از زمان اعلام تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، ۱۰۰۰ فلسطینی را هم در این شهر بازداشت
کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رئیس ستاد امور اسرا و آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای گفته روند بازداشت فلسطینیان در شهر قدس از زمان اعلام تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اوج گرفته و تاکنون ۱۰۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
«عیسی قراقع» در این بیانیه آورده: «این بازداشت‌ها شامل تمامی طیف‌ها و قشرهای ملت فلسطین در شهر بیت‌المقدس می‌شود، گویی که اسرائیل برای تشدید تجاوزات وحشیانه‌اش علیه شهر قدس و فلسطینیان ساکن آن چراغ سبز دریافت کرده است.»
سلفی از نوع اسرائیلی!
روزنامه مصری الیوم السابع هم نوشته، کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گروهی از کارمندان شهرداری قدس را به تصویر کشیده که نشان می‌دهد این کارمندان پس از خراب کردن خانه‌های فلسطینیان در روستای «العیسویه» واقع در قدس شرقی در مقابل چشمان صاحبان این منازل و روی خرابه‌ها عکس سلفی می‌گیرند! کارمندان شهرداری قدس مدعی‌اند، این خانه در زمین‌های بدون مجوز ساخته
شده است.
این شبکه همچنین گزارش داد، یکی از افراد پلیس نیز ویدئویی را از ویران کردن این خانه به اشتراک گذاشته که باعث تحریک احساسات فلسطینی‌ها شده است.