kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هنوز از شر و مصائب سند آموزشی 2030 و برجام لعنتی و ‌FATF راحت نشده بودیم که دشمنان کنوانسیون پالرمو را به پیش کشیده‌اند و نمایندگان ما هم تصویب کرده‌اند! تمام این برنامه‌ها طراحی شده توسط صهیونیست‌ها برای به دام انداختن جمهوری اسلامی ایران است. چرا مجلس و دولت ما بیدار و هوشیار نیستند؟
علیمردانی
* مأموریت افراد نفوذی و یا ساده‌لوح در دولت و مجلس خلع سلاح کشور در عرصه‌های نظامی- اقتصادی و فرهنگی کشور در مقابل بیگانگان است. چرا بعضی‌ها خودشان را به ندانستن زده‌اند.
7542---0916
* چرا نمایندگان مجلس قبل از تأیید هر سند دارای جنبه‌های بین‌المللی بررسی دقیقی انجام نمی‌دهند؟ کوتاهی در انجام این امر موجب می‌شود مردم در آینده تاوان آن را بپردازند.
6309---021
* مقامات اروپایی به صراحت بارها اعلام کرده‌اند که تلگرام خانه امن تروریست‌ها است اما در ایران برای امنیت جامعه چند روزی این شبکه اجتماعی فیلتر شد و برخی آقایان معترض شدند که چرا شبکه ضدامنیت ملی را بسته‌اید و اشتغال را در این شبکه مختل کرده‌اید!
0965---021
* دولت از یک طرف شعار حمایت از نقد و منتقد می‌دهد از سوی دیگر از رسانه‌های زیادی به دلیل انتقاد از دولت شکایت کرده است!
8525---0936
* تا دیروز غربی‌ها به سبب غیرقابل نقد دانستن موضوع هولوکاست مورد سرزنش حق‌طلبان قرار داشتند در دولت آقای روحانی برجام نیز به وضعیت هولوکاست دچار شد جالب اینکه شعارهای نقدپذیری از زبان این آقایان نمی‌افتد ولی از صداقت خبری نیست.
5077---0916
* آقای رئیس‌جمهور، دولت قبل با حل مشکل هزاران نفر متقاضی به تعبیر دولت ادب، مسکن مهر «مزخرف و قوطی» تحویل داد و آنها را از بی‌مسکنی نجات بخشید و هزاران نفر اشتغال ایجاد کرد. شما بفرمایید برای ساخت مسکن که لابد قرار است اواخر سال 1399 کلنگ آن برای انتخابات دوره بعد به زمین زده شود چند هزار نفر را خانه‌دار و چند هزار کارگر و بیکار را مشغول به کار کردید؟!
0084---0911
* ای کاسبان برجام! اگر دولت آمریکا به برجام عمل می‌کرد و ایران ناقض برجام بود آیا مجامع بین‌المللی فقط به تحسین شیطان بزرگ بسنده می‌کردند یا هرچه در توان داشتند از تحریم و تهدید علیه ما اقدام می‌نمودند؟! پاسخ روشن است، بنابراین آیا بهتر نیست که دولت هرچه سریع‌تر دست از امیدواری بیش از حد به مجامع بین‌المللی بردارد و به حضرت حق تکیه کند؟
دولابی- قم
* آقای نایب رئیس دوم مجلس، اگر سپاه نبود، عمران و آبادانی کشور سال‌ها به عقب می‌افتاد! چرا به جای کمک به بهبود وضعیت و برطرف کردن مشکلات، غمخوار نجومی‌بگیران و فتنه‌گرانید و می‌خواهید آنها را از دست قانون نجات دهید؟!
8180---0903
* ما اهالی شهرک بعثت خانی‌آباد نو منطقه 19 اتوبان تندگویان تقاضا داریم دیوارهای عایق صوت در این محدوده احداث شود. چون در این محدوده، اتوبوس‌های برون شهری و تریلرها و کامیون‌ها و خودروهای سواری با سرعت بالایی تردد می‌کنند و مرتب بوق می‌زنند. واقعا اهالی این شهرک و مناطق مسکونی جلوتر و آن طرف اتوبان خیلی اذیت می‌شوند. تنها خواسته ما کشیدن دیوار صوتی مانند اتوبان کردستان می‌باشد. اگر می‌خواهید دعای خیر مردم پشت سرتان باشد، حتما این امر را جدی بگیرید.
محمودی
* ما دانشجویان دوره دکتری وزارت علوم خواستار و خواهان احقاق حق ضایع شده خویش شامل اشتغال، پژوهانه، و اصلاح مصوبه الحاقی به تبصره 9 بودجه 97 هستیم و از نمایندگان مجلس درخواست رسیدگی داریم.
3604---0912
* مدیران شرکت عملیات اکتشاف نفت از حقوق‌های بالا برخوردارند ولی قشر ضعیف و کارگران زجرکشیده با حقوق 1/500 تا 1/800 میلیونی و بیش از 12 تا 22 سال سابقه خدمت را که از خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا هستند اخراج می‌کنند؟! از مسئولان و دلسوزان نظام، همچنان که نامه‌های خود را قبلا ارسال کرده‌ایم درخواست رسیدگی داریم.
9370---0910
* چرا آموز‌ش و پرورش آذربایجان شرقی بند ذ تبصره 2 ماده 87 قانون توسعه ششم را در مورد ایثارگران اجرا نمی‌کند؟ حضرات می‌گویند این بند به ما ابلاغ نشده است! این در حالی است که رئیس ‌جمهور قانون توسعه ششم را در اسفندماه 95 به تمام دستگاه‌ها برای اجرا از اول سال 96 ابلاغ کرده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
یک هم‌وطن جانباز از آذربایجان شرقی
* موسسه ثامن 7 ماه است که اجازه برداشت از سپرده‌ام را نمی‌دهد؟ لطفا مسئولان امر نحوه برداشت طلب شخصی‌ام از این موسسه را بیان کنند؟!
0281---0916
* پمپ بنزین واقع در منطقه 14، میدان شهید محلاتی در کنار اتوبان امام علی (ع) با وجود آن که مدت زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد بیش از  7-8 روز است که تعطیل شده است. در ایامی که بنزین ارائه‌ می‌داد نیز بیشتر اوقات فاقد بنزین بود. علت تعطیلی آن چیست؟
طاهری
* با 17 سال سابقه پرداخت حق بیمه در سال 92 با مستمری ماهیانه 450 هزار تومان بازنشسته شدم. با چند سر عائله بیماری قلبی هم دارم. دولتمردان پاسخ بدهند آیا خودشان تحمل زندگی بنده را برای چند روز دارند؟
پورصادق
* این تبعیض آشکار در کشور اسلامی را چگونه می‌توان تحمل کرد که کارمندی با پاداش 70 میلیون تومانی بازنشسته شده و دیگری پاداش بازنشستگی‌اش 500 میلیون تومان شده است؟
5308 --- 0916
* یک فرهنگی بازنشسته هستم یارانه بنده را که 90 هزار تومان در ماه می‌شود قطع کرده‌اند. خداوکیلی این مبلغ چه مشکلی از دولت را حل می‌کند؟
0084---0911
 * با 35 سال خدمت در شهریور ماه امسال در دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی بازنشسته شدم. تا الان پاداش سنوات ما را پرداخت نکرده‌اند. با قسط 3 میلیون تومانی که هر ماه باید بدهی وام خود را پرداخت بکنم مانده‌ام که چه بکنم.
دلیری
* در خرداد ماه 96 که از دانشگاه علوم پزشکی بازنشسته شدم، درخواست صدور کارت ایثارگری کردم. با گذشت قریب به 8 ماه هنوز کارت صادر نشده است. چرا؟ کی قرار است این سیستم نامطلوب اداری اصلاح و به روز شود؟!
کریمی- کرمانشاه
* راننده پایه یک کمکی هستم و 58 سال سن دارم. چون از خودم ماشین ندارم دو سال است که بی‌کارم و نتوانستم بعد از 15 سال پرداخت حق بیمه کارت سلامت و هوشمند خود را شارژ بکنم. بنویسید سر پیری چه کاری می‌توانم برای خودم و خانواده‌ام بکنم؟
3291---0911
* جلوگیری از تردد کامیون‌های حمل بتن آماده از جمعه 96/10/29 باعث خسارت فراوان به کارخانه‌های بتن و سازندگان و ده‌ها هزار کارگر می‌شود. تقاضا می‌کنیم در این تصمیم تجدیدنظر شود.
5293---0912