kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۴۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

دفتر مرکزی وهابیت در مکّه انکار هولوکاست را «جرم» دانست!

دبیر کل مرکز وهابیت در عربستان (اتحادیه جهان اسلام) در اقدامی تازه و با هدف اعلام نزدیکی به رژیم صهیونیستی، انکار هولوکاست را «جرم» اعلام کرد.


به گزارش «روسیا الیوم»، مرکز وهابیت که نام «اتحادیه جهان اسلام» را روی خود گذاشته است و مقر اصلی آن در مکه مکرمه قرار دارد اعلام کرده که افسانه «هولوکاست جنایت نازی‌هاست که در بشریت لرزه افکند و فجایعی در پی داشت که هیچ انسان منصف و دوستدار عدالت و صلحی نمی‌تواند آن را انکار کند.»
 «شیخ محمد بن‌عبدالکریم العیسی» دبیرکل این اتحادیه بدون اشاره به تحقیقات مفصل و مستندی که در این‌باره صورت گرفته و وقوع آن از اساس منکر شده است، مدعی شد که دیدگاه‌های خود در این خصوص را تنها از بعد محض انسانی در خصوص جان افراد بیگناه ابراز می‌کند زیرا اسلام حامی بی‌گناهان است و هرکس که نفس بی‌گناهی را بکشد گویا همه مردم را کشته است.
این در حالی است که بسیاری از کارشناسان با ذکر اسنادی هولوکاست را تنها یک افسانه می‌‌دانند که از سوی اسرائیل با هدف توجیه کشتار مردم فلسطین تبلیغ می‌شود.
«اتحادیه جهان اسلام» شاید بزرگ‌ترین مرکز تبلیغات اسلام تکفیری در جهان است که با بیش از ۵۰ سال فعالیت، نقش اساسی را در ترویج سلفیه در جهان ایفا کرده است. اکنون نیز وهابیت بر این سازمان سیطره دارد. روند نزدیکی عربستان و رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر و در دوران ملک سلمان بسیار تشدید شده است و حتی در بزرگترین خیانت، عربستان در پشت پرده از طرح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل حمایت کرده است!