kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

سیاستمدار اسلام‌‌ستیز آلمانی مسلمان شد

یکی از سیاستمداران آلمانی عضو حزب راست‌گرای افراطی آلمان که مواضع ضد اسلامی‌اش معروف است، ضمن گرایش به دین مبین اسلام، از این حزب خارج شد.

صلابت اسلام هر روز بیش از گذشته در پهنای جهان گسترده‌تر می‌شود و قلب‌های سرسخت‌ترین دشمنان را هم فتح می‌کند. حتی پروژه کثیف داعش که «اسلام هراسی»، از اهداف ویژه تعریف شده برای آن بود نیز نتوانسته روند رو به رشد گرایش به اسلام را متوقف کند. یک روز آفریقایی سیاه پوست به اسلام می‌گراید و روزی دیگر فردی از اهالی آمریکای لاتین با هدیه گرفتن یک قرآن و مطالعه آن بساط خوشی‌های گذرای دنیایی خود را برای همیشه جمع می‌کند. این بار خبر رسیده یک سیاستمدار آلمانی اسلام‌ستیز عضو یک حزب ضد اسلامی و افراط گرا، تحت تاثیر اسلام و قرآن مسلمان شده و از این حزب خداحافظی کرده است.
به گزارش فارس، «آرتور واگنر» سیاستمدار عضو حزب راست‌گرای افراطی آلمان پس از اینکه به اسلام گروید، از عضویت در این حزب استعفا کرد. واگنر به دنبال انتخابات سال گذشته با عضویت در حزب راست‌گرا و اسلام‌ستیز افراطی وارد پارلمان آلمان شده بود. این حزب اخبار مربوط به مسلمان شدن واگنر را تأیید کرده است. این سیاستمدار آلمانی یکی از سیاستمداران مطرح در ایالت براندن‌بورگ بود که پیش از این گفته شده بود، اوایل ماه جاری میلادی به دلایل شخصی از این حزب کناره‌گیری کرده است!