kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان



  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* در مذاکرات برجام، چرا آقای ظریف، اصرار بر پایبندی و تداوم این باخت را دارد؟! برد ما در پاره شدن برجام است نه ماندن در آن.
2686---0913
* موضعگیری آمریکا و کشورهای اروپایی در قضیه برجام به ظاهر متفاوت شده ولی در باطن هر دو پشت هم هستند و تصمیم گرفته‌اند با این شیوه ایران را مشغول نگه دارند، به برجام عمل نکنند و بلکه در موضوعات دیگر از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرند.
1543---0903
* اگر این دولت از شروع برجام در مقابل غرب ایستادگی می‌کرد امروز چنین مشکلاتی نداشتیم که همه امتیازها را نقد بپردازیم و دل خود را به وعده و وعید آمریکایی‌ها خوش بکنیم در حالی که تحریم‌ها هر روز با بهانه‌های جدیدی بیشتر می‌شود.
علیمردانی
* چرا دیپلماسی دولت با غربی‌ها خواسته مردم را نمایندگی نمی‌کند؟ یکی از این موارد بدعهدی در برجام است که تا به حال زبان دیپلماسی وزارت امور خارجه آن را به درستی منعکس نکرده و به آن معترض نشده است.
میرزاخانی
* دولت یازدهم که هسته‌ای را تقدیم غرب کرد چه به دست آورد؟! آیا انواع تحریم‌ها، سند 2030، براندازی نظام، ریشه‌کن کردن ایمان و اعتقاد و باور جوانان از طرقی مثل فضای مجازی و... نفوذ، بیکاری، رکود، بالا رفتن سن ازدواج و... از دستاوردهای حلال همه مشکلات دانستن برجام بد فرجام است؟!
8313---0919
* مایه تعجب است که دادستان کل کشور درخصوص عدم اعتنای رئیس جمهور به حکم قضایی در مورد فیلترینگ اینستاگرام و تلگرام گلایه و انتقاد می‌کند. دستگاه قضایی باید از اختیارات قانونی خود برای اجرای حکم قضایی استفاده کند. چرا که رسانه‌های مجازی مسموم برای قتل عام فرهنگی و دینی جوانان، راه‌اندازی شده‌اند.
8053---0918
* تحریم‌کنندگان کشورمان تجهیزات موشکی‌شان را به روز می‌کنند و گسترش می‌دهند اما در داخل  ایران پازل توطئه برچیدن قدرت دفاعی، موشکی توسط برخی جریان‌ها در حال تکمیل است. بعد از تعطیل کردن برنامه هسته‌ای، می‌خواهند کشور را خلع سلاح کنند! اما هزینه این دفعه همانند برجام نیست بلکه می‌خواهند امنیت و جان 80 میلیون ایرانی را به خطر بیندازند.
2914---0912
* مجلس نمایندگان آمریکا با مداخله در امور داخلی ایران و تصویب قطعنامه ضد ایرانی در حمایت از آشوبگران ما را به نقض حقوق بشر متهم و به خیال خود فشار خود را تشدید نموده است. لذا بر مجلس شورای اسلامی و دولت فرض  است فهرستی طولانی از نقض حقوق بشر علیه سیاه‌پوستان، سرکوب جنبش وال‌استریت تهیه کند و در مجامع بین‌المللی آن را با صدای رسا به گوش جهانیان برساند و از تشرهای پوچ و توخالی شیطان بزرگ و تهدید و تحریم‌ها واهمه‌ای نداشته باشد و با بستن تعرفه‌های سنگین بر واردات کالاهای غیر ضروری و کنترل قاچاق، برخورد سخت قضایی با مفسدین و قاچاقچیان، اقتصاد و تولید ملی را تقویت کند با این کار تحریم به عنوان تنها حربه دشمنان بی‌اثر خواهد شد.
5411---0918
* نیروهای ارزشی برخلاف گروهی از اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند اگر از رسانه ملی دلخور باشند و انتقادهایی را وارد بدانند ولی هرگز رسانه دشمنان را به خودی‌ها ترجیح نمی‌دهند و کارهای دشمن شادکن مرتکب نمی‌شوند. به همین دلیل است که بیگانگان از نیروهای انقلابی و ارزشی کینه دارند ولی نسبت به بعضی از اصلاح‌طلبان امیدوار هستند.
1639---0915
* نشست‌های ضد ایرانی در پارلمان‌های آمریکا و اروپا در بسیاری اوقات با مصوبه‌های ضد ایرانی همراه می‌شود. اما چرا در مجلس کشورمان به جای دادن پاسخی متناسب به دشمنان، بیکار نشسته‌اند؟ چرا طرح‌های برخورد با جبهه استکبار با مشارکت ناکافی نمایندگان و رای کمتر از 200 نماینده تصویب می‌شود؟ باقی نمایندگان مگر نماینده ملت ایران نیستند؟!
ذوالفقاری
* آقای جهانگیری در ایام تبلیغات انتخاباتی اقتصاد ایران را در اوج نشان می‌داد و هرگونه انتقاد را مسخره می‌کرد! حال برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی، ادعا می‌کند که اقتصادی از دولت قبل تحویل گرفتیم که ته دره قرار داشت! عرض می‌کنم، مردم هم عملکرد دولت قبل از شما را دیده‌اند و هم عملکرد 5 ساله شما را. لطفا در شهرها به طور ناشناس قدم بزنید و نظرات مردم را بشنوید!
5589---0914
* تا کی قرار است مشکلات را به گردن دولت قبل بیندازید؟ خدا را شکر کنید و کمر به خدمت  مردم ببندید تا مردم از صداقت شما، طعم شیرین خدمت را ببینند.
4145---0912
* یکی از ایرادهای اکثر مردم نسبت به دستگاه قضایی اطاله دادرسی به ویژه در مورد غارتگران بیت‌المال است. انتظار می‌رود در مورد دانه‌درشت‌ها هم جدیت، هم قاطعیت و هم تسریع در صدور احکام صورت گیرد تا مردم در مورد برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی اطمینان و آرامش پیدا کنند.
1684---0915
* در حادثه پلاسکو صدا و سیما چه غوغایی کرد ولی در مورد کشتی آتش گرفته با وجود تقریبا دو برابر بودن شمار حادثه‌دیدگان، چندان واکنشی نشان نداد. چرا؟!
6807---0913
* 26 دی ماه روز فرار شاه خائن مبارک باد. او که خود را جانشین کوروش نامید ولی ایران را برده آمریکا کرد و ما در طول این 39 سال، هزینه بدعادتی آمریکا نسبت به نوکر صفتی او را می‌دهیم. لعنت خداوند تا ابد بر او باد.
مجتبی گروسی
* فرق ما مردم با بعضی از سیاسیون اصلاح‌طلب مانند آقای عبدی یا آن کسی که گفت دولت روحانی رحم اجاره‌ای است این است که امثال ایشان تا تقسیم غنایم در کنار دولت آقای روحانی هستند ولی مردم برای حفظ نظام به رغم همه ناشکری‌های دولتمردان پای هر دولتی می‌مانند و استخوان در گلو صبر می‌کنند.
1639---0915
* اگر مردم آبادان از آب و برق محرومند، لااقل نفس را از آنها نگیرید!... متأسفانه مدتی است در پی نقص فنی یکی از بخش‌های پالایشگاه آبادان، دود غلیظ ناشی از آن، آسمان را سیاه کرده و باعث آلودگی‌ هوا و مشکلات تنفسی و محیط زیست برای مردم، نخل‌ها و... شده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
8244---0910
* برای ارایه پیشنهاد و انتقاد می‌خواهم خدمت رئیس‌جمهور برسم. با توجه به اعلام پذیرش پیشنهاد و انتقاد از سوی رئیس‌جمهور، امیدوارم این امکان فراهم شود تا حضوری مطالبم را ارائه دهم.
محمد یوسفوند- خرم‌آباد
* به فرموده حضرت آقا، مشکلی که حل نشود در کشور نیست بنابراین چرا دولت به گره‌گشایی از مشکلات مردم اهتمامی ندارد؟ یکی از صدها مشکل، عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که سبب دلسردی این قشر شده است. حقوق نجومی و اشرافیگری برخی از مدیران سبب بی‌خبری شان از درد و رنج مردم است؟
2805---0916
* با گذشت 2 ماه از حادثه طبیعی زلزله کرمانشاه و جمع‌آوری پول توسط بعضی افراد به اصطلاح سلبریتی ضرورت دارد مسئولان امر بررسی نمایند که این کمک‌ها در جای خود مصرف شده باشد.
3446---0912
* از وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌شود نسبت به مرمت و بهسازی و تسهیل پیچ‌های خطرناک جاده زابل- زاهدان که صدمات زیادی به مال و جان مردم وارد می‌کند از جمله پیچ پشت پل نهر آب اهتمام ورزد.
1648---0915
* لیسانس روانشناسی دارم ولی به علت معافیت پزشکی، به هر کجا که مراجعه می‌کنم از به کارگیری‌ام امتناع می‌ورزند. از مسئولان امر می‌پرسم آیا من حق زندگی ندارم؟!
محمد مسعود- ساوه
* هفت ماه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم یارانه خانواده‌ام را قطع کردند و پیگیری بنده بی‌نتیجه بود. دو روز قبل از انتخابات پیام دریافت کردم که یارانه‌ام از ماه بعد واریز خواهد شد ولی تا به امروز مبلغی واریز نشده است. آیا این رفتار اهانت به حقوق شهروندی نیست؟
وفایی - تهران
* همان‌طورکه قاچاق کالا برای نابودی اقتصاد کشور است، سند 2030 و طراحی‌های غرب در فضای مجازی برای نابودی نسل جوان و فرهنگ ایرانی اسلامی و نخبه‌هاست. دلسوزان به هوش باشند.
5423 ---- 0919