kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

تشییع پیکر حجت‌الاسلام مهدی مظاهری در اصفهان



 
 
   پیکر مطهر حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ صبح دیروز با حضور قشرهای مختلف مردم از مسجد سید این شهر تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا، نماز بر پیکر مرحوم حجت‌ الاسلام مهدی مظاهری توسط آیت‌‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس‌حوزه علمیه اصفهان اقامه شد.
پیش از تشییع پیکر این عالم جلیل القدر فیلم کوتاهی از مراسم روضه خوانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری که سال‌های قبل برگزار شده بود در صحن مسجد سید اصفهان به نمایش درآمد و سپس پیکر این روحانی وارسته پس از تشییع بر دوش مردم اصفهان، در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه اصفهان برگزار شد، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و آیت‌الله ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل عفونت ریوی در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب (21 دی ماه) دعوت حق را لبیک گفت.
رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهوری، معاون اول رئیس‌جمهوری، آیات عظام حسین مظاهری و ناصر مکارم شیرازی و شماری از شخصیت‌های کشوری، فرهنگی و حوزوی با صدور پیام‌های جداگانه رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان را تسلیت گفتند.