kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

ادامه سریال عزل و نصب در فدراسیون جودو



 
  در ادامه سریال عزل و نصب‌های متعدد در بخش‌های مختلف جودوی کشور، رئیس‌فدراسیون جودو بار دیگر دست به تغییر رئیس‌کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون زد.
در ادامه روند عزل و انتصاب‌های پی‌در پی محمد درخشان رئیس‌فدراسیون جودو در بخش‌های مختلف ، با حکم رئیس‌فدراسیون جودو، حجت‌الله مرادی به عنوان رئیس‌کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون منصوب شد.
این انتصاب در حالی صورت گرفت که اردشیر موحد دانش رئیس‌پیشین این کمیته اوایل مهرماه با حکم درخشان رئیس‌کمیته آموزش و مربیان شده بود.پیش از او نیز مدنی ریاست کمیته مربیان را بر عهده داشت!
با توجه به مسئولیت سنگین و پراهمیت این کمیته و لزوم بکارگیری افراد متخصص پس از ارزیابی‌های کافی و تخصصی، مشخص نیست چگونه و با چه سیاستی شاهد تغییرات مکرر در این کمیته و سایر بخش‌های فنی و تخصصی جودو با احکام متعدد رئیس‌فدراسیون جودو هستیم؟
آیا ادامه این روند و اصرار بر عزل و انتصاب‌های متعدد بدون کار کارشناسی دقیق نمی‌تواند وضعیت نامناسب جودوی ایران را بیش از پیش بدتر کند؟
این در حالی است که پیش از این 70 عزل و نصب از سوی رئیس‌فدراسیون جودو طی 15 ماه صورت گرفته بود که متاسفانه این روند متوقف نشده بلکه با شدت بیشتری ادامه یافته است.
جالب اینکه در تمامی این عزل و نصب‌ها هیچ توضیح مشخصی درباره علل این تغییرات از سوی مسئولان فدراسیون جودو اعلام نشده است.