kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
سردار سپهر:

تنها راه عبور از مخالفت‌های دشمنان مدیریت جهادی است




دبیرکل چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی از برگزاری این همایش در تاریخ ۲۵ دی خبر داد و گفت: تنها راه بازکردن گره‌ها و عبور از مخالفت‌های دشمن مدیریت جهادی است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد حسین سپهر در نشست خبری چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی اظهار داشت: پیرو انتظارات مقام معظم رهبری از سال ۹۲ که بر موضوع مدیریت جهادی تاکید داشتند از سال ۹۳ جمعی از نخبگان با تشکیل انجمنی در این زمینه در ۴ سال گذشته کارهای زیادی را از جمله برگزاری ۴ همایش برنامه‌ریزی کردند. وی از برگزاری چهارمین همایش مدیریت جهادی در تاریخ ۲۵ دی با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت» خبر داد و گفت: از مسئولین دولتی و قوه مقننه و مدیران موفق جهادی دعوت شده تا در این مراسم سخنرانی کنند.
سردار سپهر تصریح کرد: البته در حوزه مدیریت جهادی در ۴ دهه اخیر مشکلاتی را داشتیم، اما نباید از یاد ببریم که امروز تنها راه بازکردن گره‌ها و عبور از مخالفت‌های دشمن مدیریت جهادی است. دبیرکل چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه تا امروز ۱۰ هزار مدیر جهادی را شناسایی کردیم، افزود: تبیین نقش مدیریت جهادی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، ایجاد پایگاه‌های دائمی مدیریت جهادی، شناسایی و انتخاب مدیران برتر جهادی و مواردی از این دست از اهداف دیگر انجمن مدیریت جهادی است.
وی درباره مشکلات و موانع مدیریت جهادی، اظهار داشت: اولین مشکل عدم درک لازم از ابعاد و ماهیت مدیریت جهادی به خصوص در دهه چهارم انقلاب است؛ مدیریت جهادی یک راهبرد برای عبور از بن‌بست‌هاست و مسئولین و ملت باید باور کنند کلید عبور از مشکلات تحقق مدیریت جهادی است. سردار سپهر ادامه داد: مشکل دوم این است که امروز برخی افراد که تفکر غربی دارند بین مسئولین هستند و می‌گویند برای موفقیت باید مولفه‌های مدیریت غربی را در کشور اعمال کرد.
دبیر چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: در چند روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا درباره فناوری موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و آن را هدف قرار داده که این نشان می‌دهد در این حوزه ما توانسته‌ایم با مدیریت جهادی کار را پیش ببریم.
وی با ‌اشاره به این موضوع که همه دولت‌ها در چارچوب مدیریت جهادی اقداماتی را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: گاه شده برخی دولت‌ها در این زمینه کوتاهی کنند؛ در حوزه مدیریت جهادی بخش خصوصی توجه بیشتر و بهتری را نسبت به بخش دولتی داشتند.