kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
نماینده مجلس:

قوانین گمرکی اصلاح می‌شود





عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین گمرکی برای حمایت از صادرکنندگان در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید کاظم دلخوش در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان با اشاره به اختلافات فراوان موجود میان دولت و بازرگانان خاطرنشان کرد: چنین اختلافاتی در کمیسیون ماده 12 قابل حل است و از طرفی نیز اصل 44 اجرای فعالیت‌های بازرگانی را کاملاً به بخش خصوصی واگذار کرده است.
دلخوش با اشاره به نقش صادرات در اقتصاد کشور ابراز داشت: در قوانین ما ضعف‌هایی در حوزه صادرات وجود دارد که لازم است اصلاح شود و افراد صاحب‌نظر در این حوزه می‌توانند در اصلاح این قانون به ما کمک کنند.
وی با تاکید بر لزوم حل مشکل ارائه اظهارنامه به بازرگانان تصریح کرد: قوانین گمرکی برای حمایت از صادرکنندگان در مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح است و هر قانون دیگری نیز نیاز به اصلاح داشته باشد ما همکاری می‌کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه قوانین بانکداری نیز در حال اصلاح است تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت دانشگاهیان و صاحب‌نظران در راستای اصلاح قوانین استفاده می‌کنند.