kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

صفار هرندی: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می‌کنند



 
  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می‌کنند و در پشتی خانه را به اجنبی نشان می‌دهند و اظهار می‌کنند اگر می‌خواهید کاری بکنید و به نتیجه برسید باید ایران را تحریم کنید و باید ایمان نسل جوان را به مقدسات کم کنید.
محمد حسین صفار هرندی در مراسم گرامیداشت 25 دی، روز حماسه و ایثار خوانسار که در حسینیه حجت‌بن‌الحسن العسگری(عج) این شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: کشوری که روزگاری نگران حفظ جغرافیای خود در برابر مخاطرات و دشمنان بود، امروز به جایی رسیده است که نه تنها برای خود بلکه برای همسایگانش نیز ایجاد امنیت کرده است.
وی مسیر مذاکره و مصالحه با قدرت‌ها و مستکبران را بر خلاف مسیر شهدا ارزیابی کرد و گفت: آمریکا قبل از بازپس‌گیری ابوکمال از تکفیری‌ها اظهار کرده بود که این منطقه، نقطه استراتژیک نیروهای ما است و اجازه نخواهیم داد پای خود را در این نقطه بگذارید، اما سردار غیور اسلام، در برابر این اظهارات این نقطه را گرفت و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.
صفارهرندی به دلایل اصلی بزرگ شدن ملت ایران در چشم دشمنانش‌اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا ما را به ابرقدرت منطقه تعبیر می‌کند، یعنی قدرتی که می‌تواند حرف خودش را بر سر زبان مردمی که هزاران کیلومتر با مرزهایش فاصله دارند جاری کند و پژواک پیام حضرت امام(ره) و کلام رهبر انقلاب و شعارهایی که ملت ما می‌دهند در بین ملت‌های دیگر شنیده می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می‌کنند و در پشتی خانه را به اجنبی نشان می‌دهند و اظهار می‌کنند اگر می‌خواهید کاری بکنید و به نتیجه برسید باید ایران را تحریم کنید و باید ایمان نسل جوان را به مقدسات کم کنید. صفارهرندی گفت: امروز دستگاه قضا این قدر قدرت دارد که اسامی و چهره‌های شاخص او را مقهور نکرده است و به سراغ آنها می‌رود. وی تاکید کرد: کشور به افرادی نیاز دارد که به حل مسائل در داخل کشور اطمینان دارند و نه کسانی که معتقد به آوردن مدیر از خارج هستند.