kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

آزادی اکثر دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در قزوین و مسجدسلیمان




اکثر دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در قزوین و مسجدسلیمان آزاد شدند.
 استاندار قزوین در نشست با اعضای ستاد جوانان دکتر روحانی در استان قزوین افزود: بیشتر دستگیرشدگان با تعهد والدین خود یا به قید وثیقه آزاد شده‌اند.
وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی با مدارا با کسانی که دست به تجمع‌های غیرقانونی زدند برخورد کردند، گفت: در ناآرامی‌های اخیر تمام تلاش ما این بود به هیچ وجه به جان مردم آسیبی وارد نشود.
عبدالمحمد زاهدی اضافه کرد: با وجود اینکه در قزوین و تاکستان اعتراضاتی شکل گرفت و عده‌ای از آن سوء استفاده کرده کشته‌ای اتفاق نیفتاد و تنها تعداد کمی مجروح شدند که البته تعداد مجروحان نیروی انتظامی از دیگر مجروحان درگیری‌ها بیشتر بود. پیش از این دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر در قزوین، 40 نفر بازداشت شده‌اند.علی اسکندری اظهار کرد: در تجمعات غیرقانونی اخیر حدود 50 نفر بازداشت شدند که اکثر آن‌ها طی روزهای گذشته آزاد شدند.وی افزود: 15 نفر از بازداشت‌شدگان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها ادامه دارد.
وی درمورد مصدومیت دو تن درجریان حوادث این شهرستان گفت: برخلاف جوسازی‌های صورت گرفته شده این دو نفر زنده هستند و نیروی انتظامی در حال پیگیری برای شناسایی ضاربان این افراد هستند