kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

تشکیل نزدیک به 14 هزار پرونده اعطای تسهیلات در سرپل‌ذهاب


 
  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از تشکیل پرونده اعطای تسهیلات برای 13 هزار و 989 مالک در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: تعداد پرونده ثبت سیستم تا به امروز 14 هزار و 957 مورد است.
غلام‌حسین‌خانی در سرپل‌ذهاب، با ارائه آخرین گزارش وضعیت اقدامات ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب افزود: تا‌کنون 14 هزار و 923  واحد در این شهر زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: این واحدهای مسکونی در انواع احداثی نوع اول و دوم، تعمیری نوع اول، دوم و سوم با توجه به بررسی‌های کارشناسی قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به انجام عملیات آواربرداری یک‌هزار و 740 واحد مسکونی با 180 دستگاه ماشین‌آلات، خاطرنشان کرد: اسکان موقت برای 893 واحد در این شهر فراهم شده است.
وی از تشکیل پرونده اعطای تسهیلات برای 13 هزار و 989 مالک در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و متذکر شد: یک‌هزار و 441 پرونده اعطای تسهیلات برای مستاجران ساکن در این شهر نیز تشکیل شده که تعداد پرونده ثبت سیستم تا به امروز 14 هزار و 957 مورد است.
به گفته این مسئول، 6 هزار و 894 معرفی‌نامه به بانک‌های عامل صادر شده که تاکنون تعداد یک‌هزار و 817 فقره تسهیلات انعقاد قرارداد صورت گرفته و مابقی موارد نیز در دست اقدام است.
وی با اشاره معرفی یک‌هزار و 805 پرونده به شهرداری، بیان کرد: یک‌هزار و 84 مورد نیز به نظام مهندسی برای انجام اقدامات لازم معرفی شده است.
وی ثبت پرونده بلاعوض اسکان موقت را 2 هزار و 271 مورد اعلام کرد و افزود: 830 مورد از این تعداد مربوط به مالکان و یک‌هزار و 441  مورد نیز مربوط به مستاجران این منطقه است.