kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
نماینده مردم دامغان در مجلس:

حق دامغان در حوزه درمان ادا نشده است





نماینده مردم دامغان در مجلس با انتقاد از عدم توجه کافی به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: حق دامغان در این حوزه ادا نشده است.
ابوالفضل حسن بیگی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان دامغان با حضور رئیس‌دانشگاه علوم پزشکی سمنان، ضمن انتقاد شدید از عدم نگاه مسئولان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، بیان کرد: عدالت باید در حوزه بهداشت و درمان استان سمنان رعایت شود و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان حق این شهرستان را که خواسته‌ها و مطالبه به‌حق مردم است ادا کنند.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره عدم اعطای حق دامغان در حوزه درمان و بهداشت ارائه کنند، افزود: چرا امکانات بهداشتی و درمانی در تمامی شهرهای استان وجود دارد ولی دامغان باید از این امکانات محروم باشد و هضم این موضوع برای مسئولان و مردم دامغان دشوار است.
رئیس‌مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس، بابیان اینکه نگاه همه مسئولان استان باید همراه با عدالت باشد، گفت: نگاه شخصی نباید در ارائه خدمات حاکم باشد و نماینده مردم در مجلس اگر تبعیض و کم‌لطفی در حق مردم از سوی هرکسی سر زند، خاموش نخواهد ماند.
حسن بیگی بابیان اینکه هرگز با مشارکت و وجود خیران در حوزه بهداشت و درمان دامغان مخالف نیستیم، اظهار داشت: از عوام‌فریبی که توسط عده‌ای به وجود می‌آید باید دست برداشت چراکه موجب عقب‌افتادگی و ضربه زدن به شهرستان شده است، همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان می‌خواهم در ساخت خانه‌های سازمانی برای پزشکان متخصص این شهرستان اقدام کند تا شاهد ماندگاری بیشتر آنها در دامغان باشیم.
وی گفت: ساخت بیمارستان فوق تخصصی نیز از انتظارات و مطالبات به حق مردم دامغان است که این موضوع باید موردتوجه و در دستور کار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار گیرد.