راهاندازی میز خدمت در ادارات چهارمحال و بختیاری
شهرکرد- خبرنگار کیهان:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با راهاندازی میز خدمت در دستگاههای اجرایی استان خدمات به دو صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه میشود.
اقبال عباسی اضافه کرد: کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت، تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای فعالیت میز خدمت در دستگاههای اجرایی استان محسوب میشود.
وی عنوان داشت: به منظور دستیابی به اهداف پیشبینی شده راهاندازی میزهای خدمت در دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری بایستی بازدیدها و بازرسیهای دورهای برگزار شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهار محال و بختیاری نیز گفت: 129 دستگاه اجرایی در استان به شبکه فیبر نوری متصل شده که از این تعداد 81 دستگاه اجرایی در شهرکرد است.
مرتضی بلالی دهکردی بیان کرد: هماینک 704 خدمت در دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری برای ارائه در درگاه خدمات الکترونیکی شناسایی و شناسنامهدار شده و میتوان آن را از این طریق به متقاضیان ارائه کرد.