kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸

پیام صلح پادشاه بحرین به رژیم صهیونیستی!


 
 سرویس خارجی-
رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند این بار یک هیئت رسمی بحرینی آماده می‌شود تا با سفر به سرزمین‌های ‌اشغالی، پیام صلح پادشاه این کشور را به صهیونیست‌ها برساند!
به نظر می‌رسد ‌اشتیاق کشورهای مرتجع عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پایانی ندارد و هرکدام از این کشورهای میکروسکوپی در نزدیکی با صهیونیست‌های کودک‌کش بر یکدیگر پیشی می‌گیرند و ظاهرا خاندان آل‌خلیفه هم نمی‌خواهد در این خیانت از بقیه عقب بماند. با وجود چنین کشورهای وابسته و نامشروعی، نباید در‌باره اقدام افرادی مثل ترامپ درباره قدس تعجب کرد.
رسانه‌های اسرائیلی این بار نوشته‌اند هیئتی از بحرین با هدف رسیدن به «همزیستی مسالمت‌آمیز با اسرائیل در منطقه»، سفری رسمی و علنی به اسرائیل خواهند داشت! ترکیب اعضای این هیئت ۲۴ نفره نیز به این شکل اعلام شده: مسلمانان سنی و شیعه، بودایی‌ها، مسیحیان و سیک‌ها!.سایت «تایمز اسرائیل» نیز به نقل از اعضای هیئت مذکور اعلام کرده، حمدبن‌عیسی آل‌خلیفه، پادشاه بحرین آنها را به عنوان حاملین پیام صلح به اسرائیل می‌فرستد. پیشتر نیز هیئت‌هایی بین طرفین به بهانه مسائل تجاری و ورزشی رد و بدل شده بود تا زمینه‌چینی برای عادی کردن روابط فی‌مابین باشد. آل‌خلیفه برای هیئت اسرائیلی مراسم جشن هم برگزار کرد و نشان داد که چقدر مشتاق پشت پا زدن به آرمان فلسطین است.«بتسی ماتیسون»، رئیس ‌یک نهاد غیردولتی که مقر آن در بحرین است، در مصاحبه با این رسانه صهیونیست گفت: «پیام هیئت ما همزیستی مسالمت‌آمیز بدون مداخله دولتی است... این هیئت به دعوت خاخام ماروین هیر و خاخام آبراهام کوپر از مرکز «سیمون ویزنتال» در لس‌آنجلس و طی نشستی با حمدبن‌عیسی آل خلیفه در بحرین به اسرائیل دعوت شده‌اند.» به نظر می‌رسد که پادشاه بحرین از پیش تدارک چنین سفرهایی را در آمریکا و با چراغ سبز ترامپ دیده بود.