kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



 * چهار دهه است دشمنان سعی می‌کنند به هر طریقی شده با نظام اسلامی مقابله کنند، شکست آنان در منطقه و برپا کردن فتنه‌های جدید امری طبیعی است زیرا انقلاب اسلامی 40 ساله شد و آنان همچنان بازنده میدان بوده‌اند و خواهند ماند.
7035---0912
* دشمنان ما بعد از این همه سال انگار نمی‌دانند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی وقتی عهدی با ولی‌شان بستند، متعهد و پشتیبان ولایت خواهند ماند.
7093---021
* انقلاب اسلامی با مردمی که ذخیره نظام و ولایتمدار هستند تا ظهور صاحب‌الزمان(عج) بیمه است. ان‌شاءالله حضور حماسه آفرین مردم در تمام صحنه‌ها برگرفته از نگاه عاشورایی و بصیرت ملی است.
2581---011
* نبرد اصلی با آشوبگران چندان کار دشواری نیست ولی دشمن ارتشی مجازی با ساز و برگ دروغ، بزرگنمایی، ابهام و... را بر علیه ملت ایران فرستاده بود و همان حمایتی که از داعش در فضای مجازی می‌کرد سعی داشت در ایران اسلامی از آشوبگران انجام دهد که همانند سابق ناکام ماند.
بهادری
* کیهان تصاویر برخی لیدرهای اغتشاشگران راچاپ کرد اما زنجیره‌ای‌ها این کار را نکردند. مگر رسالت رسانه‌های کشور مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجارشکنان نیست؟ پس دلیل یک بام و دو هوای این نشریات مدعی چه بود؟ در فتنه 88 نیز همین رفتار را کرده بودند. رفتارشناسی این نشریات در فتنه‌های مختلف ما را به نتایج بسیار روشنی از ارتباط آنان با آشوبگری می‌رساند.
چنگیزیان
* کسانی که 5 سال صدای مردم را نشنیدند و بلکه فقط آن را با توهین و تحقیر پاسخ دادند در جدیدترین موضع‌گیری‌شان می‌گویند از برپایی راهپیمایی قانونی مردم حمایت می‌کنند! در حالی که از آنان باید پرسید چرا در روز اعتراض به وضعیت معیشتی واکنشی با اتهام حزبی به آن زدند اما در ادامه که کار به اهانت به مقدسات و آدمکشی وتخریب اموال عمومی کشید هم صدا با رسانه‌های بیگانه از لزوم اجازه به اعتراض‌ها سخن گفتند!
درخشان
* درحالی‌که دولت آقای روحانی در حال رایزنی با قوه قضائیه برای آزادی نازنین زاغری جاسوس انگلیسی بود آشوب‌ها و ناامنی‌های اخیر کشور با خسارت‌های جانی و مالی که داشت نشان داد فعالیت‌های امثال این جاسوس در چند سال اخیر چه‌قدر خسارت‌بار بوده است.
زلالی
* آشوب و اغتشاش فعلی در برخی شهرها توسط همان فتنه‌گران 88 کلید خورده است. برخی عوامل داخلی با هدایت رژیم صهیونیستی، شیطان بزرگ، انگلیس خبیث و پادوهای آنها در منطقه قصد داشته‌اند دولت را وادار به مذاکرات منطقه‌ای و به رسمیت شناختن رژیم جعلی کنند! روزنامه‌های زنجیره‌ای چند ماه بود که به مقدمه‌سازی و زمینه‌چینی این کار مشغول بودند و حوادث اخیر بخشی از همان سناریو است.
ناصر تهرانی‌طیب
* فرش قرمزی که برای مسئولین فرانسه و انگلیس و اتحادیه اروپا پهن شد نتیجه عکس داشت زیرا با آشوبگران همصدا شدند و بر علیه نظام و دولت و مردم ایران سخن گفتند. آنانی که از حضور نمایندگان این نوع کشورها ذوق می‌کردند، الان از رفتار آن‌ها سرخورده شده‌اند!
2811---021
* آشوبگران در روزهای بعد دچار افسردگی خواهند شد زیرا درک خواهند کرد که از همیشه تنهاترند و علت این انزوا خودشان هستند که دنباله‌رو دشمنان بودند.
5060---021
* شبکه اجتماعی تلگرام در نقش یک ارتش نامرئی نقش مهمی در اغتشاشات داشت و می‌توان گفت منشأ کشیده شدن مطالبات بر حق مردم به این حوادث تلخ دروغ‌های تلگرامی بوده است. مسئولان باید به شبکه‌های اجتماعی نگاه مسئولانه‌تر و جدی‌تری داشته باشند.
ساعی
* آنانی که از آزادی و حق ‌استفاده مردم از فضای بدون فیلتر شبکه‌های اجتماعی و اینترنت را شعار می‌دادند، امروز بالاخره خودشان درخواست فیلترینگ دادند. کاش بصیرت مردم کمی در برخی مسئولین هم بود.
نکیسا
* در چند سال اخیر این کانال‌های تلگرام جوانان زیادی را به انحراف اخلاقی کشاندند و طلاق و فساد و جرم را افزایش دادند. بهتر نیست برای همیشه به فیلترینگ یا قطع این شبکه اقدام شود و شبکه‌های سالم و بومی و مجهز دیگری در دسترس مردم قرار گیرد.
8756---0912 و 1340---021
* از شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست می‌شود این مشکل مسافرانی را که صبح جمعه نیز ناچارند در سرکار خود حاضر شوند حل کنند: حرکت یک ساعته اولین اتوبوس پایانه شهید سروری به شهید فیاض‌بخش با تأخیر انجام می‌شود. متأسفانه بسیاری از افراد به رغم پیگیری‌های بسیار نتوانسته‌اند این مشکل را حل کنند و باید بیشتر از یک ساعت در سرمای اول صبح منتظر بمانند.
داورزنی
* به داروخانه‌ای مراجعه کردم و نسخه‌ای که دو ماه قبل هم تهیه کرده بودم را مجدداً با تجویز پزشک به داروخانه دادم در عین ناباوری مبلغی که پرداخت کردم دو برابر قیمت قبل بود. در جواب اعتراض من، علت را گران شدن قیمت خرید دارو عنوان کردند! آیا مسئولین با چند برابر کردن داروها می‌خواهند به مردم خدمات درمانی مطلوب‌تری بدهند؟
صالحی شهرابی
* هنوز بنزین گران نشده برخی مواد غذایی گران شدند (مثلاً کره مهگل از 450 به 490 تومان رسیده) لطفاً آقای نوبخت مدتی به جای مصاحبه، حقوق بازنشستگان و شاغلین را با خودشان همسان‌سازی کند؟!
6331---0912
* حجم نقدینگی کشور به 1400 هزار میلیارد تومان رسیده ولی دولت آقای روحانی تدبیری برای هدایت این ظرفیت داخل ندارد. متأسفانه باید گفت مشکل مهم این است که نگاه این دولت فقط به خارج دوخته شده است.
7714---0915
* در سیمای جمهوری اسلامی ایران برای تشویق تولید داخل از کارآفرین‌ها فیلم تهیه و پخش می‌شود ولی معلوم نیست چرا نشانه‌ای از این کارآفرین‌ها نشان داده نمی‌شود تا مردم با سرمایه‌گذاری‌های آنان همراه شوند و یا از کالاهای آنان استفاده کنند؟ لطفاً این مشکل را حل کنند.
0220---0935
* در خبرها خواندم که نماینده‌ای اظهار داشته اگر نماینده مجلس کمتر از 10 میلیون بگیرد احتمال کشیده شدنش به فساد به وجود می‌آید. پس یک کارگر که حقوقی به مراتب کمتر از 2 میلیون می‌گیرد با این اجاره‌های سرسام‌آور، احتمال فساد و خطا ندارد؟! چرا با شعار رفاه کارگر به مسند قدرت می‌نشینند بعد تنها به فکر معیشت خود و اعضای خانواده خود هستند؟!
5274---0912
* آیا سزاوار است یک بازنشسته تأمین اجتماعی بعد از 40 سال مستأجری در دهه‌های پایانی عمرش هم به این وضع ادامه دهد؟ این منزل‌های اجتماعی چی شد تا از این مستأجری خلاص شویم؟! پنج سال گذشت پس کی قرار است ساخت این «پروژه‌های در شأن مردم» را شروع کنید؟!
6571---0912
* در استان گلستان روبروی شهرک صنعتی، جاده بین‌المللی گرگان- مشهد با احداث 2 دوربرگردان بی‌جهت باعث زحمت و گمراهی رانندگان و موجب حوادث جاده‌ای زیادی شده‌اند. از اداره راه و شهرسازی گلستان درخواست می‌شود با یک زیرگذر یا فلکه‌ای مشکل مردم را حل کند.
8495---0911
* قبوض گاز نشان می‌دهد خانه‌های شهری 200 هزار تومان و روستایی 100 هزار تومان در سال باید بیمه زلزله و آتش‌سوزی پرداخت کنند اما جزئیات و نحوه ارائه خدمات این بیمه مشخص نیست و مردم ابهامات متعددی در این زمینه دارند. ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی مردم این است که اطمینان یابند در کمترین زمان از جبران خسارت بهره‌مند می‌شوند.
3152---021