kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

زیر فرش (گفت و شنود)



گفت: جمعی از مدعیان اصلاحات که برخی از آنها ننگ خیانت در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را دارند با صدور بیانیه‌ای درباره آشوب‌های اخیر، اعلام کرده‌اند که بارها در خصوص مشکلات معیشتی مردم هشدار داده بودند ولی این هشدارها مورد توجه قرار نگرفته است!!
گفتم: کی و کجا هشدار داده بودند؟! آنچه از این جماعت منتشر شده است حمایت از دولت و ناسزاگویی به منتقدانی بوده است که شرایط کنونی و فشارهای اقتصادی ناشی از آن را پیش‌بینی کرده و هشدار داده بودند.
گفت: هشدارها و انتقادهای دلسوزانه منتقدان در رسانه‌ها منتشر شده و موجود است ولی از این آقایان غیر از حمایت تمام‌قد از برنامه‌های اقتصادی دولت و ناسزاگویی به منتقدان چیزی دیده نمی‌شود!
گفتم: این عده به خاطر تخریب اقتصادی و تحمیل شرایط سخت معیشتی به ملت، از خجالت آب نمی‌شوند که باید بشوند، لااقل باید شرمنده باشند و از مردم معذرت بخواهند.
گفت: حالا که دست پیش را گرفته و ادعا می‌کنند به دولت هشدار داده بودند!
گفتم: بعد از انقلاب از یک شخصیت مطرح پرسیدند؛ چرا در مقابل جنایات شاه ساکت بودی و لام تا کام اعتراضی نکردی ؟ گفت؛ اختیار دارید! بنده یک نامه تند و تیز خطاب به شاه نوشتم. پرسیدند؛ پس چرا هیچ اثر و انعکاسی از آن دیده نشد؟! گفت؛ خب برای اینکه آن را نفرستادم و گذاشتم زیر فرش اتاقم!!