kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* سخنگوی وزیر امور خارجه از مقدمه‌چینی وزیر خارجه فرانسه برای سفر رئیس‌جمهور این کشور به جمهوری اسلامی خبر داد! به دستگاه دیپلماسی کشور عرض می‌کنم امثال فرانسه اگر حمایت آبکی هم گاهی از جمهوری اسلامی می‌کنند قطعا از صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ اجازه گرفته‌اند و نباید فریب این اروپایی‌های پلید و خبیث را خورد آنها کارنامه سراسر جنایت علیه ملت و کشورمان از خود بر جای گذاشته‌اند.
علیمردانی
* از سال 92 تاکنون کشور هزینه زیادی را برای میزبانی از هیئت‌های خارجی به ویژه اروپایی پرداخت کرده است. کاش سودی هم می‌کردیم! متأسفانه همه را از جیب خرج کرده‌ایم و حاصل این رفت و آمدها بیشتر شدن تحریم‌ها بوده است.
عباسی
* عده‌ای مردم را تحت فشار می‌گذارند تا اهداف دشمنان را عملی سازند، همان‌طور که فتنه‌گران 88 از آمریکا برای تحریم اقتصادی مردم ایران کمک خواستند به سختی انداختن معیشت مردم رفتاری خیانت‌کارانه است و فرزندان جمهوری اسلامی ایران اجازه تحقق اهداف پلید و شرم‌آور این رفتار را به عاملان نخواهند داد و حماسه‌ای باشکوه‌تر از 9 دی را رقم خواهند زد.
9891---0913
* یکی از اهداف دشمنان ایجاد نارضایتی برخی از مسئولان میان مردم است تا زمینه را برای حضور خود فراهم سازند. اما آنچه که معادلات را رقم خواهد زد بصیرت مردم و درس عاشورا است.
2983---026
* اینکه جهت‌گیری‌ها به سمت حمایت از مستضعفین نباشد خطری جدی برای کشور و انقلاب اسلامی است. اگر واقعیت جامعه را به درستی ببینیم آن گاه می‌توانیم با توطئه‌ دشمنان مقابله کنیم. از کیهان ممنونم که ترویج خط مردمی انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.
حیدری- اصفهان
* کسی که مسئول اجرایی کشور شده باید کار بکند و مشکل کشور را حل نماید. سخنرانی و نظریه‌پردازی به چه دردی می‌خورد؟
0565---0912
* قدیم‌ها می‌گفتند قصاب در غم گوشت و گوسفند غم جان! مردم چشم به راه برخورد با نجومی‌بگیران و دست‌اندازان به بیت‌المال! دولت به دنبال اختصاص هزینه نجومی برای جلسات هیئت دولت (هر جلسه سی و هفت میلیون تومان!) آیا واقعا وعده‌هایی مثل افزایش ارزش پول ملی و زندگی مناسب شأن مردم با در اولویت قرار گرفتن تشریفات دولت تناسب دارد؟
رضا وثوق و 7977---0912
* ساعت مچی و حالا دوربین زیر پای دری اصفهانی «جاسوس هسته‌ای» فاش شده است. باید دانست با این رسوایی و خسارت‌های پی‌درپی که برجام به کشور تحمیل کرده، کلید زدن برجام‌های بعدی چه هدفی جز خیانت خواهد داشت؟
مینایی
* جناب آقای روحانی! ‌پس از انتشار خبر دوربین زیر پای دری اصفهانی باید اذعان کرد برجام در ساعت‌های ابتدایی و شاید هم قبل از امضای توافق مرده بود.
شکوهی
* دولت برنامه‌های خوبی مثل سهام عدالت، یارانه نقدی، مسکن مهر، سهمیه‌بندی بنزین و طرح شبنم و... که گامی در جهت احقاق حقوق شهروندی و خدمات ارزنده به مردم بود را به نوعی باطل اعلام کرد، اما اگر در قبال تحمیل‌های 5+1 در برجام، دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور و افزایش سهم واردات کالا و حجم انبوه کالای قاچاق به کشور و... همین برخورد را می‌کرد، جای گلایه کمتری باقی می‌گذاشت.
6172---021
* به وجود بعضی از نمایندگان از جان گذشته مجلس همچون آقای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد باید افتخار کرد افشاگری‌های ایشان کمک بزرگی به آگاهی بخشی مردم و دیدبانی انقلاب کرده است. خداوند به ایشان و دیگرانی که شبانه‌روز در خدمت اسلام، انقلاب و نظام هستند عزت و سلامتی بدهد.
5364---0912
* بخشی از نمایندگان که بودجه را بررسی می‌کنند در میان مردمند و با آنها زندگی می‌کنند از درد جامعه باخبرند پایین شهر و بالای شهر برایشان فرقی نمی‌کند، اما برخی که برای خود شأن برتر از مردم قائلند و درمیان مردم نیستند چه می‌فهمند تخم‌مرغ شانه‌ای 20 هزار تومان یعنی چه و بنزین 1500 تومان چه صیغه‌ای است؟ با پنج سر عائله، مستاجری با حقوق یک میلیون و چهارصد هزار تومان و ... سه ماه اجاره عقب افتاده و ... یعنی چه؟! حال با این اوصاف همایش حقوق شهروندی با آن همه هزینه از جیب این مردم آیا تمسخر آنها نیست؟!
وحیدی - گرمسار
* ماهی از سر گُنده گردد نی ز دم! وقتی وزارتخانه‌ها، مصوبات مجلس را مبنی بر تامین نیازها از تولیدات داخلی دارای مشابه خارجی عمل نکردند چه انتظاری از مردم هست که به این خواسته گردن نهند! بوی تعفن اشرافی‌گری در برخی از وزارتخانه‌ها، مشام ملت را می‌آزارد!
ابوالقاسمی
* وزیر نفت و رئیس سازمان محیط زیست مردم را به بازی گرفته‌اند. آقای زنگنه مصاحبه کرده و می‌گوید آلودگی هوای تهران ناشی از سوخت فسیلی نیست بلکه از ریزگردهاست. از آن طرف آقای کلانتری جواب داده تهران ریزگرد ندارد! این وسط مردم دارند با تحیر به هر دو نفر می‌نگرند!
1375 ---- 0916
* چرا باید فقط قیمت بنزین در کشور به قیمت جهانی نزدیک بشود. دولت اگر صداقت دارد حقوق کارگران و کارمندان را نیز به قیمت جهانی نزدیک کند.
4149 ---- 0935  و  0801 ---- 0915
* روزنامه‌های اصلاح‌طلب عکس 5 نفر را در صفحه اول خود چاپ کرده و نوشته بودند «مردان امید» ولی واقعیت این است که انسان با دیدن این 5 نفر به یاد آن فرد کریه‌المنظر می‌افتد که بچه‌ای را که گریه می‌کرد بغل کرده بود. دیگری به او رسید گفت بچه را زمین بگذار ساکت خواهد شد. این حکایت مدعیان اصلاح‌طلبی است. اگر ملت را رها کنند امید اصلاح به کشور بازمی‌گردد.
4207 ---- 0912
* روستای غزازان در 135 کیلومتری شهر شاهرود به دلیل حفر شش حلقه چاه عمیق توسط یک سازمان دولتی قنات‌های روستا خشک شد و اهالی به ناچار با اندک یارانه و حمایت‌های کمیته امداد امور خود را سپری می‌کردند. حالا هم با توجه به فراگیری معضل بیکاری آنانی که به شهر رفته بودند مجدداً به روستا برگشته‌اند و با امکانات ناچیز و یارانه زندگی می‌کنند، چرا مسئولین تمایل ندارند از نزدیک اوضاع زندگی روستائیان را ببینندو شاهد مشکلات‌شان باشند؟!
3976 ---- 033
* پدر 74 ساله‌ام ماه گذشته از پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی خارج شد این ماه هم یارانه‌اش را قطع کرده‌اند. چند وقت دیگر بدهکار هم خواهیم شد. قشر ضعیف جامعه با این فشارها چگونه شاد باشد؟
6807 ---- 0913