kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
فرمانده انتظامی لرستان:

189 کمینگاه مرگ در جاده‌های لرستان جان مسافران را به خطر انداخته است


خرم‌آباد - خبرنگار کیهان:
 فرمانده انتظامی لرستان با ابراز تأسف از افزایش تصادفات جاده‌ای در محورهای استان، خاطرنشان کرد: برای مقابله با این معضل، تعداد 189 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های لرستان که جان مسافران را به خطر انداخته است، شناسایی و به اداره
 راه و شهرسازی استان ابلاغ کرده‌ایم.
سرتیپ حاجی محمد مهدیان‌نسب در نشست با خبرنگاران افزود: در 8 ماهه امسال 8 هزار و 9‍1 فقره تصادف در جاده‌های لرستان رخ داده و تصادفات فوتی و خسارتی جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش یافته است که ضرورت اقدام سریع راه و شهرسازی برای خاتمه دادن به این وضع فاجعه‌بار را می‌طلبد.
مهدیان‌نسب خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس سرقت‌ها 9 درصد کاهش یافته و تعداد 375 نفر شامل اراذل و اوباش، جاعل، کلاهبردار و فروشنده موادمخدر از جمله 100 نفر از عناصر تحت تعقیب بازداشت شده‌اند.
فرمانده انتظامی لرستان جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های پلیس برشمرد و گفت: پلیس لرستان در ارزیابی امسال هفته ناجا رتبه برتر را در کشور کسب کرد. در این نشست خبرنگاران از برخورد ناشایست و فراقانونی برخی ماموران پلیس با آنان انتقاد کردند و خواستار توجیه آنان نسبت به حرفه خبرنگاری شدند.