kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
رهبر انقلاب در دیدار پهلوان سرافراز علیرضا کریمی:

کار بزرگی کردید همچون پوریای ولی



حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.
ایشان افزودند: قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.
علیرضا کریمی: بهترین هدیه زندگی‌ام
دیدار با رهبر معظم انقلاب بود
علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز ایران گفت: دیدار و گرفتن هدیه از دستان رهبر معظم انقلاب، بزرگ‌ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ام.
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه در دیدار علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز ایران در مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.
علیرضا کریمی پس از این دیدار در مصاحبه‌ای گفت: بهترین هدیه‌ای که در این مدت گرفتم، دیدار با رهبر بود. اینکه ایشان تا این حد به این موضوع اهمیت دادند برای من افتخار بزرگی بود. می‌خواهم در رقابت‌های آینده تا جایی که می‌توانم نتایج خوبی بگیرم و محبت ایشان را جبران کنم. روز بزرگی برای من بود و انگشتری که ایشان به من هدیه دادند ارزش بسیار زیادی برایم دارد. دیدار و گرفتن هدیه از دستان ایشان بزرگ‌ترین هدیه‌ای بود که تاکنون گرفته‌ام.
کریمی افزود: کاری که باید انجام می‌دادم را در این رقابت‌ها انجام دادم. مانند دیگر ایرانی‌ها رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسم و این کار کوچکترین عملی بود که می‌توانستم انجام بدهم. دیدار رهبر بهترین اتفاقی بود که در این مدت برای من رخ داده و از محبت ایشان
سپاسگزارم.
وی در ادامه گفت: همه می‌دانند بعد از رقابت‌های امیدهای جهان حواشی زیادی ایجاد شد و من استرس زیادی داشتم. یک سری اتفاقاتی پیرامون من رخ داد که اصلا دوست نداشتم صورت بگیرد و همین تمرکزم را از من گرفت. حواشی‌ای ایجاد شد که اصلا من علاقه‌ای به آنها نداشتم. نخست‌وزیر رژیم‌اشغالگر قدس درباره این موضوع اظهار نظر کرد که اصلا دوست نداشتم او درخصوص مسائل داخلی ورزش ایران نظر بدهد و یا اینکه دخالتی در این امور داشته باشد.