kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

روایت همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب از نفاق تاج‌زاده(خبر ویژه)


همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب خطاب به تاج‌زاده نوشت اگر دین ندارید لااقل شرف داشته باشید.
داریوش سجادی در اعتراض به یک توئیت تاج‌زاده نوشت: اظهارات اخیر مصطفی تاج‌زاده در توئیتر از جنس اظهاراتی است که قبل از ابرازنظر می‌تواند موید اضمحلال شخصیت و فریاد برائت ایشان از پیشینه و عقبه فکری و سیاسی ایشان محسوب گردد.
تاج‌زاده که زمانی از منتهی‌الیه چپ خط امامی خود و سازمان متبوعه‌اش را به انقلاب اسلامی کلیپس کرده بود اینک از عمق یک «دگردیسی مفهوم» فرمود‌ه‌اند: «یمن در اشغال داعش نیست، حرم ندارد و هم‌مرز اسرائیل هم نیست که به اصطلاح آقایان عمق استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب شود. اعلان کمک مستشاری ایران در یمن توسط سردار جعفری در شرایطی که ترامپ در پی اثبات دخالت سپاه در امور داخلی کشورهای دیگر است، چه معنا و چه لزومی دارد؟»
آقای تاج‌زاده! اگر تقیدتان به خط امام در دهه 60 تنها تظاهر بود! اگر تظاهر نبود اما به هر دلیلی اکنون از آن مواضع پشیمان شده‌اید! و اگر از اصل 152 قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز اعراض می‌ورزید! و اگر مبنای تجدیدنظرطلبی امروزتان تنها شاذگویی به نیت قهرمان‌انگاری نزد نوباوگان سیاسی‌تان است که برای چنین هذیان‌هایی کف می‌زنند و مبتلا به ادخال سرور و وجد و بهجت می‌شوند! اما و متاسفانه تا آنجا پیش رفته‌اید که از رویت بدیهی‌ترین الزامات اخلاق هم عاجز شده‌اید.
جناب تاج‌زاده! یمن حرم ندارد! اما «آدم» دارد و آدم‌های بی‌پناه در مظلومانه‌ترین شکل ممکن توسط ارتش وابسته سعودی در حال قحطی و گرسنگی و کشتار‌اند! در ترمینولوژی حضرتعالی «آدم» شأن، منزلت و جایگاه‌اش کجاست و چیست!
به قول نیما: آی آدم‌ها، که در ساحل نشسته شاد و خندانید، یک نفر در آب دارد می‌سپارد جان! طبع نازک‌اندیش شما کی و کجا برای جان دادن «آدم» صرف‌نظر از یمنی یا ونکی بودنش قرار است جریحه‌دار شود!؟ عمری به دروغ مدعی بودید بنی‌آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند! اگر دین ندارید لااقل شرف داشته باشید!