kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
فرماندار کارون:

حقوق یک سال کارگران فضای سبز مهدیس اهواز پرداخت نشده است


فرماندار کارون گفت: کارگران خدمات و فضای سبز کوی مهدیس اهواز از آبان ماه ۹۵ تاکنون حقوق نگرفته‌اند.
معصومه خنفری در جلسه بررسی مشکلات کوی مهدیس با بیان اینکه 8 سال پیش منطقه مهدیس از شهرستان کارون جدا شد و در محدوده اهواز قرار گرفت، اظهار داشت: این در حالی است که شهرداری اهواز خدمات و کارگران را تحویل نگرفت.
وی با انتقاد از اینکه شهرداری اهواز فقط دریافتی‌های عوارض بنکداران و صدور پروانه‌ها که درآمدزایی کلانی دارد را تحویل گرفته، افزود: کارگران خدمات و فضای سبز مهدیس از آبان ماه 95 تاکنون حقوق نگرفته‌اند.
فرماندار کارون به تجمعات مکرر این کارگران مقابل فرمانداری کارون‌اشاره و بیان کرد: طبق اسا‌س‌نامه‌های قبلی شهرداری اهواز خواستار جذب 53 نفر از کارگران است در حالی که تعداد کارگران 67 نفر است و این کشمکش‌ها فقط برای 13 کارگر است.
اگرچه فرماندار کارون در این جلسه از واگذاری کوی مهدیس به اهواز بر اساس مصوبه دولت سخن گفت و نیز اینکه این محدوده شامل پل ششم نمی‌شود ولی موسی ممبینی شهردار منطقه 8 اهواز نیز در همین جلسه خطاب به فرماندار کارون گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت باید کوی مهدیس تا پل ششم را تحویل بدهید ولی اینکار را نکردید.
ممبینی همچنین از واگذاری قسمت‌هایی از امور مرتبط با خدمات‌رسانی در کوی مهدیس سخن گفت و افزود: هیچ عوارضی از بنکداران کارون نگرفتیم و کوی مهدیس نه تنها هیچ عایدی برای شهرداری این منطقه نداشته بلکه هزینه نیز داشته است.