kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

اخبار کوتاه از فوتبال



اقدام عجیب کفاشیان یک‌روز مانده به قرعه‌کشی آسیا
درحالیکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مالزی قرعه‌کشی شد و نمایندگان چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌‌آهن در کوالالامپور حریفان خود را شناختند، علی کفاشیان دست به اقدام جالبی زده بود. کفاشیان که طی ماه‌های گذشته در تصمیمات اجرایی فدراسیون فوتبال تاثیر زیادی نداشته و معمولا سعی کرده در مواجهه با اتفاقات فوتبال سکوت پیشه کند، حالا که ماجرای حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا پیش آمده، با ارسال نامه‌ای به AFC موضوع تازه‌ای را مطرح کرده است.نایب‌رئیس‌کنونی فدراسیون فوتبال که فرزندش کارمند وزارت نفت است و روابط نزدیکی با مسئولان نفت تهران دارد، قصد داشته جلوی حضور ذوب‌‌آهن در آسیا را بگیرد و نفت را به این رقابت‌ها بفرستد. در این باره کفاشیان که نایب‌رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز در اختیار دارد، بدون اطلاع رئیس‌و دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه‌ای به‌ای اف‌سی ارسال کرده و خواستار حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا شده است. در این نامه ذکر شده که پرونده بدهی‌های نفت تهران در استیناف قرار دارد و بنابراین این تیم مشکلی برای حضور در آسیا نخواهد داشت.
دروازه‌بان برزیلی به تراکتور آمد ، شریفی رفت
جوردی آلمیدا، دروازه‌بان برزیلی و سوم واسگودوگاما این کشور با عقد قراردادی قرضی و ۶ ماهه به تراکتورسازی تبریز پیوست.طبق گفته این روزنامه این قرارداد امکان دارد ۶ ماه دیگر نیز تمدید شود.این دروازه‌بان ۲۴ ساله چهارشنبه آینده به ایران می‌آید تا در تست‌های پزشکی باشگاه تبریزی شرکت کند. آلمیدا برزیلی تاکنون ۳۷ بازی برای واسگودوگاما به میدان رفته و تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد.همچنین مهدی شریفی در دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان آخرین بازی خود را برای تراکتورسازان انجام داد تا با اتمام خدمت سربازی‌اش به باشگاه سابق خود یعنی سپاهان باز‌گردد. شریفی که سه بازی پیش خدمتش به اتمام رسیده بود، با مجوز باشگاه سپاهان توانست در سه دیدار انتهایی نیم فصل نخست لیگ برتر برای تراکتورسازان به میدان برود.
نظرمحمدی استعفا کرد؟
علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و پس از حاضر شدن در رختکن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد. او در رختکن تیم با بازیکنان و اعضای باشگاه خداحافظی و اعلام کرده از سمتش استعفا می‌دهد.