kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

پیام پهلوان کشتی ایران به گوش مقامات رژیم کودک کش اسرائیل رسید



صحبت‌های تازه نتانیاهو نشان می‌دهد که پیام ورزشکاران ایرانی در مواجه نشدن با نمایندگان رژیم
کودک کش اسرائیل به گوش مقامات این رژیم رسیده است.
اقدام علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان در روبرو نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیستی، همان اندازه که باعث خوشحالی ایرانی‌ها و مسلمانان منطقه شده، خشم مقامات رژیم را برانگیخته تا جایی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌اشغالگر قدس با انتشار ویدئوی به اظهار نظر درخصوص علیرضا کریمی پهلوان کشتی و سایر ورزشکاران کشورمان پرداخته است.
در این ویدئو کوتاه نتانیاهو در واکنش به عدم رویارویی علیرضا کریمی با کشتی گیر رژیم‌اشغالگر قدس، از ورزشکاران ایرانی خواسته با ورزشکاران کشورهای دیگر مسابقه دهند و عکس آن را در فضای مجازی منتشر کنند. همین اظهار نظر سخیف نشان می‌دهد که نخست‌وزیر رژیم کودک کش اسرائیل تا چه اندازه از مرحله پرت بوده و چنین موضوع ساده‌ای را نمی‌داند که ورزشکاران ایرانی در تمام این سالها با ورزشکاران سایر کشورهای جهان مسابقه داده و می‌دهند ولی حاضر نیستند برابر ورزشکاری از اسرائیل به میدان بروند تا این رژیم‌اشغالگر و کودک کش را به رسمیت بشناسند.
آنچه که نتانیاهو می‌گوید مهم نیست، ولی اینکه پیام رفتار پهلوانانه علیرضا کریمی به گوش اسرائیلی‌ها رسیده و آنها از سر عصبانیت به هذیان گویی روی آورده اند، مهم است. کسانی که می‌گفتند هیچ کس نمی‌فهمد علیرضا کریمی چه کرده ، حالا می‌توانند متوجه شوند که هم فلسطینی‌ها و هم اسرائیلی‌ها پیام او را گرفته‌اند و اهمیت اقدام کریمی را فهمیده‌اند.
البته این پایان ماجرا نبود، رسول خادم رئیس‌فدراسیون کشتی هم در پاسخ به صحبت‌های نخست‌وزیر رژیم کودک کش اسرائیل گفت: «این درست است که مردم ما به قهرمانان ملی خود عشق می‌ورزند و با پیروزی‌های آنها پیروز می‌شوند و با شکست آنها شکست می‌خورند. این درست است که همه مردم ما مشتاقانه منتظر کسب مدال طلا از سوی کاپیتان تیم ملی امید کشورشان در مسابقات جهانی امید بوده‌اند. اما یک چیز را فراموش نکنید: مردم ایران در ارتباط با یک موضوع همدل و همفکر بوده و هستند و آن این است که شما و همفکرانتان دشمن بزرگ سرزمین ایران هستید. ما مردمی هستیم که با تمام تفاوت افکار و سلیقه‌ها، در زمان خود، نشان داده‌ایم که در برابر دشمن خاک، سرزمین و ملتمان یکپارچه و در کنار یکدیگریم. هزاران علیرضا کریمی که در راه دفاع از خاک و ناموس سرزمین ایران جان خود را تقدیم کرده‌اند، گواه این مدعا هستند. گمان نکنید که در این فضا، آبی گل‌آلود است و قرار است از آن ماهی برای خود صید کنید.»