kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
حواشی لیگ برتر والیبال تمامی ندارد

شهرداری ارومیه حاضر به رویارویی با سایپا نشد



در پایان دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز سه بر دو شهرداری ورامین را شکست داد و در رده دوم باقی ماند.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ دیروز با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهم‌ترین آن شهرداری تبریز در سالن اقدمی میزبان شهردار ورامین بود و در نهایت موفق شد ضمن کسب پیروزی سه بر دو برابر حریف در پایان نیم فصل به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.ست‌های بازی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۹ بر ۳۱ و ۱۵ بر ۱۱ به سود میزبان به پایان رسید.
در دیگر دیدار در سالن آیت‌الله خاتمی، خاتم اردکان برابر هواداران خودی برابر هاوش گنبد با نتیجه سه بر دو شکست خورد.ست‌های بازی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۵، ۲۴ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۷ به سود گنبدی‌ها پایان یافت.
در کاشان رعد پدافند رو در روی شمس تهران قرار گرفت و با وجود پیروزی در ست نخست در پایان سه بر یک مغلوب شد تا نیم فصل را بدون برد و امتیاز به پایان برساند و با یازده شکست در قعر جدول باقی بماند.ست‌های دیدار با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۰ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵ به سود شمس تمام شد.
در دیگر دیدارهای دیروز پیکان تهران سه بر دو کاله آمل را شکست داد و بانک سرمایه سه بر صفر سارویه ساری را از پیش رو برداشت.هم چنین دیدار تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه پس از اعلام نفرات تیم‌ها از سوی مجری سالن به دلیل ترک زمین از سوی بازیکنان شهرداری ارومیه لغو شد و نتیجه سه بر صفر اعلام شد.مسئولان این تیم که به رای کمیته انصباطی در هفته گذشته اعتراض داشتند در این هفته نیز حاضر به بازی نشدند.