kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* قابل توجه کاسبان برجام که تا دیروز به آمریکای جنایتکار دل خوش داشتند و امروز به اروپا دل بسته‌اند. اتفاقات امروز یمن تجربه زنده دیگری است که اعتماد به جنایتکار، هیچ نتیجه‌ای جز خسران نخواهد داشت. دیدیم علی عبدالله صالح جانی چگونه از پشت به انصارالله خنجر زد! خدا را شکر که جزای خیانتش را هم دید.
طباطبایی
* ای کاش رأفت نظام اسلامی شامل سران فتنه‌گر 88 نمی‌شد و آنها به سزای اعمال ننگین خود می‌رسیدند که امروز شاهد عربده‌کشی برای این خودفروخته‌ها نباشیم و بدتر از آن فتنه را به گردن دیگران بیندازند. چطور دستگاه قضایی به این عربده‌های پایگاه دشمن پاسخی نمی‌دهد؟! این غده‌های سرطانی هرچه بیشتر بمانند بر بیماری‌های جامعه می‌افزایند. تجربه علی عبدالله صالح روشن‌ترین و جدیدترین دلیل است.
5253---0912
* تیتر باحالی زدید. «برق از چشمان ابوظبی پرید» دست مریزاد. هرچقدر این تیتر را می‌خوانم سیر نمی‌شوم. بنازم به کیهان که تحت هر شرایطی انقلابی عمل می‌کند.
0049---0911
* به انصارالله یمن دست مریزاد می‌گویم که با شلیک موشک به ابوظبی گل کاشتند. ان‌شاءالله شاهد فرود آمدن موشک‌های بیشتر به مراکز قدرت و ثروت آل سعود باشیم تا از قتل‌عام ملت مظلوم یمن دست بردارد.
9082---0918
* تیتر صفحه اول کیهان دوشنبه 96/9/13 را که مشاهده کردم کلی انرژی گرفتم. ان‌شاءالله خبر منهدم شدن تاسیسات سلاح هسته‌ای صحرای نقب در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در آینده نزدیک تیتر اول روزنامه کیهان شود.
1159---0912
* امیدوارم نقل قول کیهان از انصارالله و نیز انتشار خبر اصابت موشک انصارالله به ابوظبی باعث عقده‌گشایی برخی و توقیف مجدد کیهان نشود!
8264---021
* آقایانی که کیهان را 2 روز توقیف کردند حال می‌خواهند با موشکی که به سمت امارات شلیک شد چه کسی را متهم کنند؟
2070---021
* برخی اگر در جریان مذاکرات هسته‌ای همانند موضوع انعکاس خبر شلیک موشک‌های انصارالله حساسیت داشتند امروز در تاسیسات هسته‌ای تخته نمی‌شد و اقتدار موشکی و دفاعی ایران هم با یاوه‌گویی‌های غربی‌ها مواجه نمی‌شد.
رحیمی
* کیهان فقط این دولت پراشتباه را نقد می‌کند ولی کمترین هزینه‌اش شکایت‌های پی‌درپی دولت از این روزنامه است و این روند همچنان علیه ایفای رسالت صحیح خبری‌اش ادامه دارد. خصومت دولت با این روزنامه روشنگر گویا پایانی ندارد.
6047---021
*‌ وقتی شنیدم سردار سلیمانی پاسخ نامه شیطان بزرگ را نداده و نامه را نگشوده پس داده است خستگی از دست آن دوستان داخلی که ما مردم را نامحرم می‌دانستند از تنم بیرون آمد.
طورانی-  جانباز
* درود به سردار پرافتخار اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی که به دلیل اتکا به خداوند نامه رئیس سازمان سیای آمریکا را اصلا تحویل نگرفت و پس فرستاد. او نشان داد که عزت فقط نزد خدا و رسول اوست.
3119---0914
* علت اینکه برجام وبال کشور شده این است که بخشی از پشتوانه کارشناسی آن نفوذی دشمن بودند و دستشان در دست شیطان بود و الا دستی که در دست ولایت باشد می‌شود قضیه درهم پیچیدن طومار تکفیری‌های سوریه و عراق و سرافرازی سردار ولایتمدار و جان برکف، قاسم سلیمانی.
ملکی- مازندران
* تا وقتی که افراد خائن نفوذی در دولت کنار زده نشوند و خسارت‌هایی که وارد کرده‌اند جبران نشود کشور بزرگ ما به جایگاه واقعی خودش دست پیدا نمی‌کند این میهن اسلامی باید توسط افراد متخصص دلسوز و متعهد دوباره روی ریل پیشرفت قرار گیرد.
0112---0930
* در پاسخ به اظهار گستاخانه ماکرون که گفته خواستار برخورد قاطع با ایران درباره موشک‌های بالستیک و نفوذ تهران در منطقه هستم باید گفت اگر قرار باشد برای منطقه اقدامی صورت بگیرد ابتدا باید دست قدرت‌های غربی مثل آمریکا و انگلیس از این منطقه کوتاه بشود تا دیگر شاهد تولید گروه‌های تروریست نباشیم. برای این کار هم باید از برچیده شدن پایگاه‌های آمریکا و انگلیس در منطقه شروع کرد.
0291---0918
* با وجودی که جای جای وطنمان بوی عطر خون مقدس شهدا را می‌دهد چطور برخی زنجیره‌ای‌ها که به طور غیرمستقیم از رژیم جعلی و کودک‌کش حمایت می‌کنند، حمایت مالی دولتی می‌شوند؟
8455---0912
* هفته گذشته اعضای شورای شهر تهران «روبان نارنجی» بر روی سینه خود نصب کردند. با این تصور که این نماد یعنی نه به خشونت علیه زنان! با عرض شرمندگی باید گفت این روبان در دنیا نشانه حمایت از حیوانات است. شورای شهر باید به خاطر این توهین آشکار از بانوان عذرخواهی کند.
عسگری
* عده‌ای بی‌منطق حمایت‌های مردم و بعضی شخصیت‌های علمی و دینی از آقای احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری ایشان را به خاطر انحراف امروز ایشان زیر سوال برده‌اند. سوال می‌کنیم با این منطق نظرشان در مورد تجلیل‌های پیامبر‌اکرم(ص) و حضرت علی(ع) از شخصیتی مانند طلحه و زبیر قبل از انحراف چیست؟
1713---0915
* آقای احمدی‌نژاد تا وقتی که در خط ولایت بود و برای مردم خالصانه زحمت کشید ما ملت نیز از او حمایت کردیم و برای این حمایت ذره‌ای پشیمان نیستیم. این اصلاح‌‌طلبانی که قبیله‌گرایی را روش و مرام زندگی خود قرار داده‌اند باید پاسخ بدهند چرا با وجود انحراف در افراد داخل جریان و گروه خود از آنان برائت نمی‌جویند.
2359---0919
* از پاسخ در خور تحسین مدیرمسئول محترم کیهان به منتقدان حضرت آیت‌ا... مصباح‌یزدی تشکر می‌کنم. خداوند سایه این عالم ربانی را مستدام و بد خواهانشان را هدایت نماید.
2554---0930
* چرا مدعی‌العموم با این همه تخریب علما و شخصیت‌ها که هر روزه در صفحه نخست روزنامه‌های زنجیره‌ای خودنمایی می‌کند برخورد نمی‌کند؟!
9951---0935
* آقای رئیس‌جمهور از دانشجویان خواسته دولت را نقد کنند. به ایشان عرض می‌کنم شما منتقدین را به بی‌سوادی، بی‌شناسنامه بودن و گرفتن پول از دیگران متهم نکنید. دعوت‌شان به نقد دولت پیش‌کش!
1442---0913 و 4458---0919
* آقای روحانی! در لیبرال‌ترین کشورهای جهان، نظارت بر اینترنت و فضای مجازی امری عادی‌ است و استمرار دارد زیرا با در نظر گرفتن ارزش‌ها، هنجارها و قوانین خود بر این باورند که فضای اینترنت می‌تواند کل جامعه را مسموم کند و ناهنجاری‌های غیرقابل جبرانی درپی داشته باشد. چرا آدرس غلط می‌دهید.
شکریان
* وزیر نفت لطف کنند گاز متر مکعبی 8 سنت (300 تومان) را که به خارجی‌ها می‌فروشند به ما مردم و هم‌وطنان خود بفروشند که بینی و بین‌الله، استحقاق بیشتری داریم.
0594---0912
* واقعا جای بسی تاسف است که مسئولان دولتی نخواهند کشور به خودکفایی برسد! وقتی آقایی اظهار می‌دارد اجناس خارجی وارد کنیم بسیار ارزان‌تر از تولید داخلی است، چگونه به فکر کارگر هموطن است؟! او نمی‌داند که با این حرف و سخنش و بیکار شدن یک کارگر چه فاجعه‌ای را برای خانواده‌اش رقم می‌زند! وقتی سنگ قبر، چوب و سنگ‌پا از خارج وارد می‌شود، یعنی هر روز چندین کارگر از کار بیکار می‌شوند! این همه برنج داخلی روی دست مردم و کارخانه‌های داخلی باد کرده، مجوز واردات برنج می‌دهند!
حجت‌ا... زحمتکش - روستای دوراب نکا