kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

پیکر مطهر 3 شهید تشییع شد


پیکرهای پاک و مطهر 3 شهید در شهرهای ماکو، بهشهر و کرج تشییع شد.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید ملک زاده روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور مسئولان ارشد نظامی ایران و ترکیه از طریق مرز بازرگان تحویل مقام‌های ایرانی شد.
شاهین علیزاده، فرماندار شهرستان ماکو اسامی دیگر مجرومان حادثه تیراندازی تروریست‌ها به مرزبانان و کارشناسان آب ایران را سرباز «علی مردی»، و مهندسان امور آب متشکل از «حسن زمانی» و «محمد‌علی گلشن» اعلام کرد. روز دوشنبه در اثر تیراندازی تروریست‌ها به مرزبانان و کارشناسان سازمان آب در منطقه «بورالان» ماکو 2 نفر از مرزبانان کشورمان به همراه 2 نفر از کارشناسان سازمان آب زخمی و به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مرزبانان به علت شدت جراحت‌های وارد شده به شهادت رسید.
در پی این حادثه مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، با اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از مرزبانان کشورمان اعلام کرد تروریست‌های پ.ک.ک عامل این حادثه بوده‌اند و ماموران ترکیه در حال پیگیری مسئله هستند و نتیجه را به اطلاع مقام‌های ایرانی خواهند رساند.
وزیر کشور ترکیه نیز به سفیر جمهوری اسلامی در آنکارا اطمینان داد موضوع با جدیت در حال پیگیری است و نتیجه اعلام خواهد شد.همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار علی ییلاقی فرمانده بهشهری اسبق لشکر 25 کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران نبرد، به شهادت رسید.مراسم وداع با این دلاور خط شکن دیروز در مصلای نماز جمعه بهشهر برگزار و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار امروز از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به سمت پارک ملت و گلزار شهدا برگزار می‌شود.
رئیس‌مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی البرز از شهادت مامور اصفهانی میدان تیر پادگان شهید چمران کرج در حین ارائه آموزش به سربازان خبر داد.
‌به گزارش ایسنا، یدالله رنجبرپور با اعلام این خبر افزود: روز دوشنبه سرگرد خدابخش رئیسیان در حین خدمت و آموزش به سربازان بود که هنگام تست مواد منفجره‌(TNT) بر اثر شدت انفجار مجروح و پس از انتقال به بیمارستان شریعتی ماهدشت به شهادت رسید.