kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

آن طفلکی‌ها!



 احمدرضا هدایتی
 می‌گویند؛ چرا شعار مرگ از دهن مردم ایران نمی‌افتد؛ خوب راست می‌گویند. باید گفت احسنت به منافقین، طفلکی‌ها کاری که نکردند، فقط یک تعداد جنایت در نقاط مختلف کشور، قتل و ترور 17000 نفر از مردم، دانشمندان، نخبگان و مسئولین کشور که چیزی نیست، بمب‌گذاری اماکن دولتی، شکنجه و زنده دفن کردن بچه‌های بسیج و سپاه و سر بریدن مردم را هم که خارجی‌ها انجام می‌دادند.
در جنگ تحمیلی هم، اصلا علیه مردم کشورشان با صدام همکاری نکردند، فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را هم که آنها لو ندادند، مرتکب هیچ خیانت و جنایت دیگری هم که نشده‌اند، پس چرا باید مرگ بر منافق بگوییم، آخر ممکن است، طفلکی‌ها دلشان بشکند و ناراحت بشوند!؟
آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هم، مثل این طفلکی‌ها، فقط دارند با آتش‌افروزی و جنگ در کشورهای اسلامی مثل؛ فلسطین، سوریه، عراق، یمن، نیجریه، میانمار و سایر نقاط دنیا، جمعیت جهان رو کم می‌کنند تا در آینده جهان با کمبود مواد غذایی و منابع دیگر مواجه نشوند و طرح تجزیه کشورهای هدف هم، برای این است که مسئولین و دولتمردان این کشورها، راحت‌تر بتوانند مملکت خودشان را اداره کنند.
حالا اگر در جریان این جنگ‌ها، احتمالا زیرساخت و سایر تاسیسات آنها هم به طور کامل نابود شد، فقط به خاطر این است که، اماکن و ابنیه‌های آنها قدیمی است و باید نوسازی شود تا هم در برابر حوادث طبیعی دوام بیاورند و هم مردم آنها از نوسازی کشورشان لذت ببرند.
صدها و بلکه هزاران پایگاه نظامی، ده‌ها زندان مخفی لو رفته و نرفته مثل زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو که توسط آمریکا و همپالگی‌هایش در کشورهای مختلف جهان ساخته شده هم، فقط برای کمک به پلیس و دستگاه‌های امنیتی این کشورها در برابر تهدیدات امنیتی و جلوگیری از بروز جنگ‌های داخلی است.
دویست هزار تروریستی هم که به اعتراف کلینتون، اوباما، ترامپ و دیگر سردمداران آمریکا، در کنار مرزهای ایران آموزش دادند و سازماندهی کردند و علیه مسلمانان به‌کار گرفتند، فقط برای این بوده که خدای ناخواسته دستاوردهای ایران هخامنشی مورد تهاجم اعراب قرار نگیرد.
ساقط کردن هواپیمای مسافربری را هم که خودشان صد بار عذرخواهی کردند و گفتند به علت اشتباه سیستم پدافندی آنها رخ داده، برای اینکه طفلکی‌ها تجهیزاتشان هنوز قدیمی است و نمی‌توانند خوب را از بد و هواپیمای مسافربری را از هواپیمای جنگی تشخیص بدهند، اتفاقا سکوی نفتی، نفتکش‌ها، کشتی‌های تجاری و ناوچه پیکان ایران هم به همین علت مورد حمله آمریکایی‌ها قرار گرفتند و غرق شدند.
حمایت از صدام در طول جنگ تحمیلی هم که منجر به شهادت بیش از 200 هزار نفر و مصدوم شدن صدها هزار نفر دیگر از بهترین هموطنان ما شد و هزینه‌ها و خسارات اساسی فراوانی را به کشور وارد نمود، برای کارآزموده شدن ایران در برابر تهدیدات آینده برنامه‌ریزی شده بود و اصلا ساقط کردن نظام اسلامی و تجزیه ایران و یا بازگشت به شرایط قبل را دنبال نمی‌کرد.
مصادره اموال ایران و تحریم‌ها هم، که از همان ابتدای انقلاب با این هدف انجام شد که جمهوری اسلامی مجبور شود روی پای خودش بایستد و به سمت خودکفایی حرکت کند. حتی دخالت‌ها و خیانت‌های قبلی آمریکایی‌ها هم، یا از اساس دروغ است یا با نیت خیر صورت گرفته است، مثلا؛ قانون کاپیتولاسیون و دریافت حق توحش برای ماموریت در ایران و امثال آن، فقط و فقط شایعه است و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند می‌خواهند رابطه ایران با کشور دوست و برادر، یعنی آمریکا را که زحمت کشیده از آن سوی دنیا برای ارائه خدمات به مردم ایران آمده بود، دچار اختلال کنند.
حتما می‌پرسید پس داستان کودتای 28 مرداد سال 1332 را چگونه توجیه می‌کنید، خوب معلوم است، آمریکایی‌ها چون می‌دانستند، قرار است در آینده در ایران انقلاب اسلامی رخ بدهد و تفکر لیبرالی در نظام جدید جایگاهی ندارد، لذا برای سرنگونی مصدق برنامه‌ریزی کردند، تا بعدا انقلاب با چالش مواجه نشود و اصلا هدفشان جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت و غارت منابع نفتی ایران نبوده و این یک اتهام بیشتر نیست.
برای اثبات این ادعاها، کافی است اقدامات فرهنگی آمریکا از جمله؛‌ ایجاد صدها شبکه رادیو و تلویزیونی فارسی‌زبان را مورد توجه قرار بدهیم که در کنار سایر اقدامات بشردوستانه آمریکایی‌ها، به خاطر ایجاد آرامش روحی و روانی و نیز شادی و نشاط مردم ایران، شبانه‌روز با صرف میلیاردها دلار، در حال تولید و پخش انواع فیلم و سریال تلویزیونی و یا برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستند.
اگر هم بعد از تشدید تحریم‌ها، از 29 ماهواره تحت اجاره ایران، قراردادهای 27 مورد آنها را با صدا و سیما فسخ کردند، برای این بود که خودشان همه زحمات تولیدات رسانه‌ای را برعهده گرفتند.
بنابراین؛ هرگز فکر نکنید آمریکایی‌ها هدفی به جز خدمت دارند یا جنگ‌افروزی آنها مثلا؛ برای فروش اسلحه و تامین منافع خودشان است، اصلا از این حرفا نیست، فقط به خاطر جلوگیری از بیکاری کارگران مظلوم آمریکایی و رفاه حال بقیه مردم جهان است، چرا بهشون فحش بدیم، این همه دارند زحمت می‌کشند؛ ما فقط شعار می‌دهیم، اما آن طفلکی‌ها به جای شعار دادن، دارند عمل می‌کنند.
البته خوب طبیعتا بقیه همدستان آمریکا هم در این امور خیر، یانکی‌ها را حمایت و پشتیبانی می‌کنند که باید قدردان آنها هم باشیم. به عنوان مثال؛ اروپایی‌ها تحریم‌ها را تشدید می‌کنند تا ایران زودتر خودکفا شود، توی جنگ تحمیلی هم اسلحه، هواپیما و حتی مواد شیمیایی به عراق دادند تا ایرانی‌ها تجارب بیشتری در جنگ کسب کنند و کارآزموده‌تر شوند.
در مذاکرات هسته‌ای هم، یا فقط برای شوخی و تفریح مانع‌تراشی و سنگ‌پراکنی می‌کردند و یا مثل فرانسوی‌ها کاملا صادقانه و بدون غرض نقش پلیس بد را بازی می‌کردند، آخه همه می‌دونستند که این مذاکرات فقط یک بازی زودگذر است و قرار است بازی‌های جدیدتری را برای سرگرمی مردم و مسئولین ایران طراحی کنند.
تحقیرها، توهین‌ها و دخالت‌ها و توطئه‌های قبلی و بعدی آنها در نظام حکومتی ایران هم، مثل سایر مواردی که اشاره شد، همگی برای شوخی و مزاح بوده و هرگز قصد جلوگیری از پیشرفت ایران و ایرانی را نداشته‌اند.