kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۰۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هفته وحدت را به تمام مسلمانان جهان به ویژه ایران عزیز تبریک عرض می‌کنم و تقاضا دارم مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اتحاد داشته باشند و برای هرچه قدرتمندتر کردن جهان اسلام از فتنه مذهبی دوری  کنند.
1107---0911
 * سالگرد شهادت اسوه اقتدار، جهاد و شهادت شهید شهریاری را گرامی می‌داریم. به یقین عوامل داخلی وابسته به غرب با همراهی آژانس انرژی اتمی در ریخته شدن خون این شهید شریک جرم هستند. در ضمن برجام جفای بزرگی در حق این شهید والامقام بود که موفق شد غنی‌سازی اورانیوم را در داخل کشور به 20 درصد برساند ولی در برجام همه را از دست دادیم و هیچ به دست نیاوردیم.
5411---0918
* در پاسخ تیتر روزنامه ایران که در یک مغلطه سیاسی، برجام را شبیه عملیات مبارزه با تکفیری‌های داعش، یک پیروزی تحت نظر رهبری تعریف کرده باید گفت: رهبری اجرای برجام را مشروط به 9 شرط کردند که متأسفانه دولت در اجرای برجام برخی از آن شروط را نقض کرد! اورانیوم 20 درصد را از دست دادیم، راکتور اراک بتن‌ریزی شد سانتریفیوژ‌ها از کار افتاد ولی تحریم‌ها شدت یافت و گستاخی غربی‌ها علیه کشورمان بیش از گذشته شد. اما جبهه مقاومت در مبارزه با تکفیری‌ها با تبعیت از حکم جهاد مرجعیت و سخنان استکبارستیز آقا، دشمن‌شناسی، و رصد اطلاعاتی جبهه کفر و...، پیروز از میدان بیرون آمد.
6512---0914
* غربی‌ها در قبال امضای برجام صاحب امتیازات متعددی شدند که تاکنون در هیچ یک از دولت‌های قبل جمهوری اسلامی موفق به کسب آن نشده بودند، اما این طرف، در دوران پسابرجام مسئله اول که معیشت مردم است به حاشیه رفته است.
3061---013
* قدرت دفاعی هیچ کشوری در دنیا قابل مذاکره نیست حال چگونه است افرادی در داخل کشور برای آن نسخه مذاکره می‌پیچند! البته بسیاری از این افراد دوتابعیتی هستند و فهم درستی از مفهومی به نام وطن ندارند.
9891---0918
* درود خداوند بر پهلوان علیرضا کریمی که همچون پوریای ولی، خوی و خصلت پهلوانی را حفظ کرد و عطای مدال‌آوری و چرب و شیرین آن را به لقایش بخشید، شکست ظاهری را با پیروزی باطنی عوض کرد و به رژیم اشغالگر کودک‌کش به سهم خود رسمیت نبخشید. امیدوارم مسئولان دولتی ارزش کار بزرگ او را درک کنند.
4190---0917
* اسرائیل و عربستان خیلی راحت و علنی ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند ولی این طرف مسئولان ما جواب این گستاخی‌ها را نمی‌دهند. چرا کشور ما را که توانایی‌اش در سال‌های اخیر در صحنه جنگ با عوامل تروریست آمریکا در منطقه به اثبات رسیده تا این حد عاجز نشان می‌دهند؟
کرمی
* بنده معتقدم قضیه FATF  ادامه سریال وادادگی سیاسی با مدل برجام 2 می‌باشد. دشمنان می‌خواهند از این طریق جبهه مقاومت را به زمین بزنند.
6422---0910
* آقای رئیس‌جمهور به اینکه 300 هزار زن مشغول به کار شده‌اند افتخار می‌کند درحالی که طبق شرع مقدس اسلام و قوانین، مرد موظف است که نان‌آور خانه باشد و در این دولت خیلی از مردها بی‌کار هستند.
3119---0914
* دولت به صورت چراغ خاموش، همه اجناس را گران کرد و بلوای افزایش قیمت نان را، راه انداخت و بعد عقب‌نشینی کرد. اما دستاوردهای این جنجال در افزایش قیمت دیگر اجناس و حتی مسائل سیاسی کشور محسوس است. هیاهوی رسانه‌های فارسی‌زبان دشمن در این زمینه نشان‌دهنده توجه آنان به نتایج سیاسی آن است.
9715---021
* متأسفانه هر بار که افزایش قیمت ارز داریم آن را به موضوعاتی ارتباط می‌دهند که در ماه و یا هر سال بارها اتفاق می‌افتد، می‌توان به نمونه‌هایی از قبیل، نزدیک شدن به سال نو میلادی، سفرهای تفریحی، سفر حج، عید نوروز، بازارهای جهانی و... اشاره کرد. آقای سیف پس نقش شما در اداره و مدیریت بانک مرکزی چیست؟
5439---021
* اگر دفتر اتحادیه اروپا تأسیس شود مطمئن باشید که دشمنان این موضوع را در آینده مورد تأیید نظام و مردم عنوان خواهند کرد! در صورتی که تا به حال مردم و نظام اسلامی همواره مخالف دخالت بیگانگان بوده‌اند چون عده‌ای در داخل سعی دارند تصمیم‌شان را به عنوان نظر مردمی جا بزنند!
6219---0939
* کسانی که خواستار افتتاح دفتر نمایندگی اروپا در ایران هستند باید پاسخ این سؤال را به مردم بدهند که برای چه اصرار دارند پایگاه کشورهایی را در ایران تأسیس کنند که سابقه‌ای جز دخالت و پیگیری اهداف استعماری‌شان ندارند.
9866---021
* بانک‌ها سایت وام ازدواج برای ثبت‌نام را غیرفعال کرده‌اند ولی از آن طرف مرتب در مصاحبه با صداوسیما خلاف واقع حرف می‌زنند.
1486---0916
* حقوق اندک مستمری‌بگیران در چهار سال گذشته قرار بود افزایش یابد اما تا به امروز، ثمری نداشته است اما بدهی میلیاردی باشگاه‌های فوتبال در پایتخت بدون محدودیتی واریز می‌شود!
5643---044
* حدود 5 متر از پیاده‌رو جدید احداث شده در خیابان شهید آجانلو واقع در خیابان مجاهدین اسلام پشت محوطه مجلس شورای اسلامی به تصرف اداره برق درآمده است و عابرین پیاده به دلیل فقدان پیاده‌رو ناگزیر در عرض خیابان تردد می‌کنند. از طریق سامانه تلفن 137 و 1888 پیگیر موضوع شدم نتیجه نداد.
4165---0912