kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

صهیونیست‌ها در مسجدالنبی(ص)!


پس از انتشار گزارش‌های متعدد و مستند از عادی شدن روابط رژیم صهیونیستی و چند کشور مرتجع عربی که با تکذیب آل سعود مواجه شد، دیروز یک روزنامه‌نگار شناخته شده صهیونیست تصاویری از خود را در حالی که در مسجدالنبی(ص) حضور دارد منتشر کرد!
«بن تزیون»، روزنامه‌نگار صهیونیست در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از حضورش در مکه، جده، مدینه و ریاض منتشر کرده که در آن پوشش سنتی عربستان را دارد و کنار چند زن و مرد عکس گرفته است.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، حضور یک شخصیت صهیونیست و یهودی در اماکن مقدس مسلمانان خشم فعالان را در فضای مجازی برانگیخته و آنها هشتگ «یک صهیونیست در حرم نبوی» را ثبت کردند.
وبلاگ‌نویس مذکور زیر عکسی که شهروندان سعودی در آن هستند، نوشته: «برادر عزیزم عبدالعزیز، نسل ما برای نخستین بار و تا ابد باید پل‌های ارتباطی میان یهودیان و جهان عرب را بسازد. عربستان و اسرائیل برای تحقق کامل صلح در خاورمیانه باید کنار یکدیگر بایستند».(!)
این خبرنگار صهیونیست در حالی به عربستان سفر کرده که گزارش‌های متعدد و مستند حاکی از وجود روابط بین دو طرف است. بن تزیون از اعضای حزب راست‌گرای تندرو «زیهوت یهودیت» (هویت یهودی) و کاندیدای عضویت در کنست (پارلمان اسرائیل) است که به نظر می‌رسد در همایشی که ۱۵ و ۱۶ نوامبر در ریاض برگزار شد، حضور داشت.
به عقیده تحلیلگران حضور این صهیونیست درحرم نبوی که از مکان‌های بسیار مقدس مسلمانان به حساب می‌آید، نه برای اثبات روابط نزدیک آل سعود و صهیونیست‌ها بلکه برای توهین و هتک حرمت به مقدسات مسلمانان است!