kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
سخنگوی ناجا اعلام کرد

اسکورت شبانه‌روزی 5 هزار محموله امدادی در قالب 84 تیم عملیاتی

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: تأمین امنیت و اسکورت پنج هزار محموله امدادی کمک به زلزله زدگان در قالب 84 تیم عملیاتی به صورت شبانه‌روزی تاکنون انجام شده و این روند کماکان ادامه دارد.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: از لحظات آغازین وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، به یاری حادثه دیدگان شتافت، تیم‌های پلیس به محل حادثه اعزام شده و تأمین امنیت منطقه و نیز امدادرسانی به زلزله‌زدگان را در دستور‌کار خود قرار دادند.
منتظرالمهدی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش همه دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه ناجا نظم خاصی در این مناطق برقرار شده، افزود: با دستور فرمانده ناجا، حدود 6 گردان از مرکز کشور و دیگر استان‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شد و ناجا در سه زمینه تامین امنیت مناطق زلزله زده، تامین امنیت و همراهی محموله‌های ارسالی و روان‌سازی آمد و شد انجام وظیفه می‌کند.
به گفته وی، استقرار نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی و کنترل عبور و مرور باعث تسهیل و روان‌سازی ترافیک در محدوده برون و درون شهری محل‌های حادثه دیده شده تا دستگاه‌های کمک‌رسان به خوبی بتوانند کار امداد‌رسانی به زلزله زدگان را انجام دهند.
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: یگان ویژه نیز برای امداد‌رسانی از آغازین لحظات حضور داشته و علاوه‌بر کمک به مصدومان و آسیب‌دیدگان، کمک‌ها و محموله‌های ارسالی مردمی و دولتی را تا رسیدن به دست مردم عزیزمان در این مناطق اسکورت کرده و در توزیع اقلام نیز شرکت و نظارت دارد و تامین امنیت و اسکورت پنج هزار محموله امدادی در قالب 84 تیم عملیاتی به صورت شبانه‌روزی تا کنون انجام شده و این روند کماکان ادامه دارد.
وی افزود: آمادگی کامل برای گشت‌زنی‌های مداوم و مقابله با جرایم مختص این شرایط از جمله سرقت اموال، منازل، خودرو، طلا و جواهرات افراد آسیب دیده در دستور‌کار پلیس آگاهی قرار گرفته است که در همین راستا 22 سارق دستگیر شده‌اند.