kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷

اعلام شماره حساب هلال احمر و بهزیستی برای کمک به زلزله‌زدگان

جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی کشور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان مناطق غربی کشور اعلام آمادگی کردند.


جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه در مناطق غربی کشور علی‌الخصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی‌سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان شده و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه‌جانبه از آسیب‌دیدگان این حادثه، جمعیت هلال احمر علاوه‌بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت، 702070(ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی، 1404440(ارزی دلار) بانک ملت و همچنین کد‌های #112*3*741* به همراه شماره کارت 6104337770064606 را برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه منظور کرده است.
لازم به یادآوری است تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات، اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان تهیه و ارسال شود. از مردم شریف ایران اسلامی خواهشمندیم جهت حفظ کرامت انسانی از جمع‌آوری هرگونه مواد فاسد شدنی و مستعمل اجتناب کنند.
هموطنان در استان تهران جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی می‌توانند به آدرس میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی کوچه شهید مهدیزاده جمعیت هلال احمر شهر تهران مراجعه و یا با شماره تلفن 66923040 تماس بگیرند.
  مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: شماره حساب مشارکت‌های مردمی استان کرمانشاه بانک ملت 2345363800 و 90190 بانک ملت شماره مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های مالی هموطنان برای زلزله‌زدگان است.
میرشاه ولد به ایرنا گفت: مقرر شده تا خدمات مشاوره‌ای، توانبخشی ثانویه و تجهیزات کمکی توانبخشی به آسیب‌دیدگان زلزله ارائه شود.