kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

حوادث کوتاه از کشور


    تصادف خونبار
زاهدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: براثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پراید به علت تجاوز به چپ در محور «نیکشهر- بمپور»، چهار تن کشته و دو نفر مجروح شدند.
سرهنگ «یداله ستوده» گفت: در این حادثه یک دستگاه پژو 405 به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد که یک تن از سرنشینان پژو و سه تن از سرنشینان خودروی پراید بر اثر شدت ضربه وارده در محل فوت و هر دو راننده خودرو نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.
مرگ بر اثر سقوط از پنجره
زنجان- مهر: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: یک دختربچه زنجانی بر اثر سقوط از پنجره طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی جان سپرد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: این کودک حدود چهار سال سن داشت که به دور از چشم والدین از پنجره سقوط کرد.
هشت خودرو در آتش سوختند
اهواز- ایرنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش‌سوزی در توقفگاه یک مجتمع مسکونی در منطقه سپیدار اهواز باعث آتش گرفتن هشت خودرو در این مجتمع شد.
محمود روزبهانی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در این مجتمع در ساعت 4 و 17 دقیقه صبح رخ داد که باعث سوختن هشت خودرو در توقفگاه این مجتمع شد.
وی گفت: برای مهار آتش سه تیم و 9 خودرو به محل حادثه اعزام شد که عملیات امداد و نجات و مهار آتش به مدت 2 ساعت به طول انجامید.معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تأکید کرد: دلیل حادثه هنوز مشخص نشده است.
جان‌باختن 2 ناجی
بندر خمیر- مهر: فرمانده انتظامی بندر خمیر از غرق شدن دو نفر از همشهریان به هنگام کمک و نجات جان یک نوجوان در  آبگرم نیمه‌کاره در این شهرستان خبر داد.
رضا علی‌بخشی تصریح کرد: طی بررسی و تحقیق از شاهدان عینی مشخص شد فردی در حال غرق شدن بوده که هر دو نفر یاد شده بالا (متوفی) او را از مرگ حتمی نجات می‌دهند اما هر دو نفر خود در عمق سه متری غرق می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان نیز فوت آنها به علت خفگی با آب تأیید می‌شود.
کشف موادمخدر
مشهد- مهر: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 315 کیلوگرم تریاک از یک کانتینر در شهرستان خواف خبر داد.
سرتیپ قادر کریمی افزود: تیم‌های پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان خواف با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو حامل مواد را ردزنی و او را در مبادی ورودی استان (شهرستان خواف) با هماهنگی مقام قضایی متوقف و وی را به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.
وی گفت: در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.
توقیف لوسترهای قاچاق
یزد- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف یک دستگاه تریلی «هوو» و کشف 679 عدد لوستر قاچاق خبر داد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی ادامه داد: در بازرسی انجام شده، 679 عدد لوستر قاچاق کشف که کارشناسان ارزش این کالای مکشوفه را دو میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کردند.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد افزود: در این راستا دو متهم نیز دستگیر شدند.
صید شکارچی
ساری- خبرنگار کیهان: مامورین یگان حفاظت محیط زیست در شهرهای نوشهر، عباس‌آباد، آمل، بابلسر، محمودآباد، جویبار و بهشهر در حین گشت و کنترل مداوم در حوزه استحفاظی خود 13 شکارچی متخلف را به همراه 13 قبضه سلاح شکاری دستگیر و 31 رشته دام هوایی و تله شکار پرندگان را جمع‌آوری کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست مازندران، 5 نفر با 5 قبضه سلاح شکاری در جویبار، 3 نفر با سه قبضه سلاح شکاری و 5 رشته دام هوایی و دو نفر با دو قبضه سلاح در عباس‌آباد، یک نفر با یک قبضه سلاح و 8 عدد تله مخصوص شکار پرندگان در بهشهر، یک قبضه سلاح شکاری و 10 رشته دام هوایی در بابلسر و فریدونکنار و 8 رشته دام هوایی در محمودآباد کشف و جمع‌آوری شد.
دستگیری زن سارق
بابل- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری زن سارق با 20 فقره سرقت از مغازه‌ها در این شهر خبر داد.
سرهنگ سیدمحسن جعفری گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم اموالی از جمله تلویزیون، موبایل، پوشاک، ظروف آشپزخانه مسروقه به ارزش 310 میلیون تومان کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این رابطه دو مالخر نیز دستگیر شدند.
برخورد اتوبوس با پژو
سرویس شهرستانها: رئیس پلیس راه ایلام گفت:‌ در حادثه رانندگی در محدوده شهرستان مهران چهار نفر جان باخته و 2 نفر زخمی شدند.
رضا همتی‌زاده اظهار کرد: این حادثه در جاده ایلام- مهران نزدیکی روستای گلان روی داد.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: 6 کشته و مجروح این حادثه سرنشینان خودرو پژو 405 بودند.
همتی‌زاده علت این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ اتوبوس اعلام کرد.
توقیف کامیون‌های حامل برنج
سرویس شهرستانها: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: محموله 200 تنی برنج قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان نیمروز در شمال این استان توقیف شد.
سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: با هدف مبارزه با کالای قاچاق، ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودروهای عبوری به هشت دستگاه خودرو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق 10 میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: هشت قاچاقچی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
کشف 14 لاشه کبک
رشت- خبرنگار کیهان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر از کشف لاشه 14 قطعه کبک از یک شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.علی محمدپور با اعلام این خبر اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست مستقر در پاسگاه سرمحیط‌بانی «ارکم اشکورات» رودسر حین گشت‌زنی‌های خود موفق شدند یک شکارچی متخلف را دستگیر و از وی یک سلاح شکاری کشف و ضبط کنند.
دستگیری کلاهبردار
کرج- ایرنا: رئیس شعبه 112 کیفری کرج گفت: پرونده 2 زن متهم به کلاهبرداری و سوءاستفاده از احساسات مذهبی با 73 شاکی در کرج بررسی شد.صادق حسنوند افزود: این دو زن با برگزاری مراسم مذهبی و ادعای ارتباط معنوی با امام زمان در قالب ایجاد خیمه‌گاه در یکی از مناطق کرج از مردم کلاهبرداری می‌کردند.
وی اضافه کرد: یکی از این کلاهبرداران با ادعای اینکه به بیماری صرع مبتلا بوده و شفا یافته اقدام به فریب مردم کرده بود.