kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
رئیس فدراسیون بسکتبال ادعای وزارت ورزش را رد کرد

مشحون: کسی از من نخواسته کناره‌گیری کنم!

محمود مشحون می‌گوید وزارت ورزش از وی نخواسته به دلیل بازنشسته بودن، از ریاست فدراسیون بسکتبال کناره‌گیری کند.


محمود مشحون در مورد اینکه اسبقیان گفته است مشحون بازنشسته است و سابقه ایثارگری هم ندارد، گفت: اینها همه حرف است و هیچ ابلاغی برای من صورت نگرفته است. اگر ابلاغی شود رفتن من به دو دقیقه هم نمی‌کشد. هیچ فشاری روی من نیست و هر کسی این مسائل را می‌گوید دروغ می‌گوید. فقط یک نامه‌ای به من زدند که شما اقدامات‌تان را به ما اعلام کنید. من چه اقدامی باید انجام دهم؟‌ رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: فرقی نمی‌کند کدام ارگان؛ بالاخره یک نفر باید به من بگوید که بروم. اگر بگویند همین فردا می‌روم. با خودم کیف هم نمی‌برم که اگر یادم رفت برگردم و آن را بردارم.
مشحون در مورد اینکه پس از ارسال نامه، وزیر ورزش شما را خواسته است، ‌گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من پیش هیچ کسی نمی‌روم. 16 سال است از این حرف‌ها به من می‌زنند. وی در خصوص اینکه سال گذشته هم جانشین شما معرفی شده بود، گفت: اگر معرفی شده است بگویید بیاید. من همیشه تابع نظام جمهوری اسلامی ایران بودم و هستم. قوانین بسیار محترم است. من هم زاده این قوانین هستم و هر زمانی رفتنم به من ابلاغ شود بلافاصله این کار را انجام می‌دهم.
این صحبت‌های مشحون با خبرگزاری فارس در شرایطی مطرح می شود که شروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها روز دوشنبه گفته بود در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها، موضوع از طرف وزارت ورزش به روسای بازنشسته فدراسیون‌ها اطلاع داده شده است.