kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
آغاز هفته هفتم لیگ برتر والیبال

تقابل‌های جذاب و دیدنی در میانه‌های جدول



هفته‌ هفتم لیگ برتر والیبال از امروز با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، آمل، گنبد، تبریز و ورامین پیگیری می‌شود.
در نخستین دیدار هفته‌ از ساعت ۱۵ تیم پیکان تهران در خانه والیبال میزبان سارویه ساری است. شاگردان پیمان اکبری که به خوبی با برد در هفته‌های گذشته خود را از قعر جدول جدا کردند، به مصاف سارویه‌ای می‌روند که در روزهای گذشته با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده است.
از ساعت ۱۶ چهار دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها شهرداری تبریز بدون شکست در خانه به مصاف خاتم اردکان می‌رود. شاگردان عادل بناکار در شش هفته‌ گذشته پا به پای بانک سرمایه آمده‌اند و تنها به دلیل اختلاف امتیازی نسبت به این تیم در رده دوم قرار دارند و در حالی به مصاف خاتم می‌روند که این تیم در هفته‌های گذشته طعم برد را نچشیده است.
در دیگر دیدار مهم هفته‌ کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم‌(ص) میزبان شهرداری ارومیه است. کاله در این فصل با وجود یک بازی کمتر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است و خود را در بین چهار تیم بالای جدول می‌بیند. شاگردان بهروز عطایی در هفته‌ گذشته نیز موفق شدند تیم خوب خاتم اردکان را سه بر یک شکست دهند و امیدوارند در دیداری خانگی برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه به پیروزی برسند تا جایگاه‌شان را در جدول از دست ندهند.
در یکی دیگر از دیدارها که بین دو تیم پایتخت‌نشین برگزار می‌شود تیم شمس تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان سایپا تهران است. می‌توان به تیم شمس عنوان غیر قابل پیش‌بینی‌ها را داد چرا که در مقابل هر تیمی با نهایت جنگندگی بازی می‌کنند و در برابر تیم‌های قدرتمند لیگ توانسته‌اند کار را به ست پنجم بکشانند و حتی به پیروزی نیز برسانند.
شهرداری ورامین رده سومی هم در خانه میزبان رعد پدافند قعرنشین است. شاگردان فرهاد نفرزاده هر چند فصل پرحاشیه و پرنوسانی را پشت سر می‌گذارند اما توانسته‌اند با وجود همه این حواشی با انجام بازی خوب، عرصه را بر هر تیمی تنگ کنند و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنند. در سوی دیگر رعد پدافند کاشان به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته است و تا هفته‌ ششم حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشده است. شهرداری ورامین در صورت کسب پیروزی برابر نماینده کاشان می‌تواند جایگاه سوم را تا پایان هفته‌ برای خود حفظ نماید. در آخرین دیدار هفته‌ هفتم از ساعت ۱۷:۳۰ بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر، در گنبد به مصاف هاوش می‌رود. هر چند که این دیدار بر روی کاغذ برتری بی‌چون و چرای تیم پایتخت‌نشین را نشان می‌دهد، اما بازی برابر والیبال دوستان پرشور گنبدی برای هر تیمی سخت است و مصطفی کارخانه این را بهتر از هر کسی می‌داند.