kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* عربستان سعودی قلدری می‌کند و منطقه را به آشوب می‌کشاند و ایران را تهدید نظامی می‌کند آن وقت به جای پاسخ دادن به این همه خصومت روشنگری در داخل خود را هم نقض مصالح ملی می‌دانند؟ مگر این نیست که باید در برابر ظلم و زورگویی ایستاد پس چرا عکس آن در ایران دارد رخ می‌دهد.
8406---021
* نشریات زنجیره‌ای که مرتبا دروغ می‌نویسند و دشمنان مردم را بزک می‌کنند آزادانه شلتاق می‌کنند اما کیهان که حامی مظلومین و پیرو خط ولایت است فقط به خاطر یک نقل قول توقیف می‌شود! خداوکیلی کدام یک از این دو نقض مصالح ملی بوده و هست؟
7601---021 و 7542---0916
* از اقدام نسنجیده و غیرحرفه‌ای دولت در مورد توقیف 2 روزه کیهان تشکر می‌کنم. زیرا مردم دانستند که اقدام بر علیه کیهان غیرقانونی و از روی انتقامجویی برخی افراد شکل گرفته است. مسئله اصلی تیتر کیهان نبود موضوع بازمی‌گردد به مردمی که درد دلشان در کیهان بیان می‌شود.
0442---024
* قبل‌تر به افشاگری‌های کیهان واکنش نشان می‌دادند و به نوعی با کلمات ناپسند پاسخ می‌دادند اما این عقده یک باره به عنوان مصالح ملی بروز پیدا کرد و تنها کاری که توانستند بکنند توقیف 2 روزه روزنامه بود حالا از این به بعد چه خواهند کرد؟
شاهپوری
* از کیهان تقاضا دارم مسیر انقلابی‌اش را ادامه دهد و همچنان ما محرومان را حمایت کند.
بهادری
* در این 4 سال مصالح ملی بارها هدف مستقیم تهاجم قرار گرفت به گونه‌ای که حتی زندگی و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد اما یک بار هم با خاطیان برخورد نشد حال چگونه نقل قول کیهان از فرماندهان ارتش یمن محکوم می‌شود؟!
علی برزگر
* کاش حساسیتی را که به انتشار خبر هشدار یمنی‌ها در روزنامه کیهان به خرج دادند به متن برجام، قراردادهای نفتی و... داشتند که هر کدام ضربه غیرقابل جبرانی به مصالح امنیت ملی وارد آوردند. از آقای نوبخت تقاضا دارم نسبت به نشریات زنجیره‌ای و مطالبشان کمی دقت کنند. خواهند دید که آنها چه بسیار مطالب خلاف امنیت ملی چاپ می‌کنند.
2811---021
* روزنامه آرمان نوشته بهتر است با آغاز مذاکرات موشکی خطر جنگ را از سر بگذرانیم! ظاهرا مصالح امنیت ملی حکم نمی‌کند که این روزنامه را توقیف کنند! مدت‌ها است که همه مردم ایران حس کرده‌اند این توان موشکی و نظامی ایران اسلامی است که گزینه نظامی دشمنان را به زیر میز برده است. آیا این مطلب در روزنامه آرمان‌ گرا دادن به دشمنان نیست و آیا مقدمه‌چینی برای مکمل برجام و همان طرح شوم دشمنان نیست؟ شورای امنیت ملی کجا سیر می‌کند؟
0176---0938
* رئیس‌جمهور فرانسه که به طور مکرر مواضع ضد ایرانی را تکرار می‌کند چرا مورد توجه و تمجید نشریات مدعی اصلاح‌طلبی است و در مورد مطالب کاملا هماهنگ با دشمنان که زنجیره‌ای‌ها چاپ می‌کنند چرا قانون نادیده گرفته می‌شود؟
7383---0912
* مگر همین اروپایی‌ها نبودند که در جریان دادگاه میکونوس و اتهامات واهی به مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت سفیران خود را از ایران فراخواندند؟ حالا چرا برای برخی از داخلی‌ها عزیز هستند؟! خط و ربط این عده با دشمنان ایران باید روشن شود.
نظری
* آل سعود به دروغ ادعا کرده‌اند که موشکی که یمنی‌ها با آن فرودگاه ریاض را هدف قرار داده‌اند ایرانی بوده است. اما نگفته‌اند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی خودشان به صورتی علنی به صدام جنایتکار کمک نظامی کردند تا مناطق مسکونی و غیرنظامیان بی‌دفاع ایرانی بدون وقفه زیر آتش باشند و این قدر انسان‌های شریف که به شهادت برسند و آن همه ثروت ملی ایرانیان تخریب شود. اگر امروز ایران در برابر این رجزخوانی در عین حال وحشت‌زده آل سعود کوتاه بیاید در آینده حسرت چنین روزهایی را خواهد خورد.
2400---0916
* هدف قرار گرفتن ریاض قشنگ‌ترین خبری بود که بعد از مدت‌ها شنیدم. حتی از فتح موصل هم زیباتر بود.
0049---0911
* آل سعود در تدارک نابودی خود است، بازداشت شاهزادگان سعودی، مداخله در امور کشورها، فتنه‌انگیزی در منطقه، عربده‌کشی با سلاح‌های آمریکایی و غربی و... همه مقدمه‌هایی برای سرنگونی آل سقوط است. سرشاخ شدن این خانواده منحط مولود انگلیس و دست‌نشانده کنونی آمریکا با سرزمین شیران می‌تواند پایان عمر این رژیم جنایتکار باشد.
مینویی
* چرا کسی از مسئولان نمی‌گوید  ثمرات برجام چیست که هنوز بویی از آن به مشام مردم نرسیده است و تا کی قرار است مردم شنونده توهمات برجامی برخی از مسئولان به جای شغل و معیشت مناسب باشند؟
دکتر کاردان
* در طول مذاکرات برجامی، صدا و سیما مناظراتی را با موافقان و مخالفان برجام برگزار می‌کرد که برنامه‌های خوبی بود. یکی از ادله موافقان برجام این بود که اگر شیطان بزرگ دست از پا خطا کند نسبت به برجام، ما می‌توانیم در مجامع عمومی به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کنیم! حال که آمریکایی‌ها برجام را نقض کرده‌اند چرا از حضرات سینه‌چاک برجام خبری نیست؟
4862---0912
* در دولت قبل دولت جلسه‌ای با شورای شهر و یا شهرداری نداشت حال چه شده که اشتیاق تشکیل جلسات دولت با شورا و شهرداری این‌چنین افزایش یافته است؟ چرا در مسائل مردم اولویت با جناح‌بازی است؟
7709---021
* خانم[...] شهردار یکی از مناطق تهران دو مسئولیت مشاور شهردار منطقه و نیز رئیس امور سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی را به پسر خود داده است. عرض بنده به این خانم محترم این است آیا بهتر نبود که فرض می‌کردید دیگر جوانان تحصیلکرده این آب و خاک هم حق و توانایی چنین مسئولیت‌هایی را دارند و حداقل یکی از این دو مسئولیت را به یکی از آنان می‌دادید؟
حسین بهبودی
* من یک جوان 24 ساله کشاورز لاهیجانی و اهل روستای چی‌چی‌نی‌کوتی هستم پنج ماه از فصل برداشت چای می‌گذرد ولی هنوز مطالبات چایکاران پرداخت نشده است وزیران و مسئولان محترمی که ماهانه تا 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرند برای یک ماه خودشان را جای ما بگذارند. چگونه می‌توانند شکم زن و بچه‌شان را سیر کنند؟
صابر سیار
* با گذشت 6 هفته از آغاز سال تحصیلی چرا از سرانه مدارس هیچ خبری نیست؟ چرا سرانه مدارس باید از اولیای دانش‌آموزان تهیه شود؟ مگر مدارس دولتی نیستند؟!
9789---0915
* لطفاً درباره محصولات شوینده خارجی که تولید داخلی را با مشکل مواجه کرده است و کیهان در صفحه 4 روزنامه 15 آبان خبر آن را داده بود، اطلاع‌رسانی شود تا ما از آن محصولات خارجی نخریم.
8003---0917
* چرا به حال هزاران نفر که سرمایه‌شان را در خرید سهام پتروشیمی گرگان از دست دادند فکری نمی‌کنند؟ بیش از 12 سال قبل این سهام را به مردم فروختند و کلنگی برای افتتاح عملیات ساخت زدند ولی تاکنون آجر روی آجر نگذاشته‌اند. اکنون فقط یک زمین خالی مانده و پول‌های آن هزاران نفر. آن سهام را هم دلالان حتی به نصف قیمت 12 سال قبل نمی‌خرند.
5947---0912