kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

انهدام باند کلاهبرداران و جاعلان در استان البرز



۲۰ نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان، در البرز، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: 2 نفر با در دست داشتن یک وکالت به یکی از بانک‌های کرج مراجعه و درخواست برداشت مبلغ 150میلیارد تومان می‌کنند که با توجه به مبلغ بالای درخواستی به رئیس بانک ارجاع داده می‌شوند.
سرتیپ محمدیان افزود: رئیس بانک مورد نظر به افرادی که برای برداشت پول به بانک مراجعه کرده بودند مظنون و پس از استعلام از صاحبان حساب و مطلع نبودن آنها از این امر موضوع را به پلیس اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران کلانتری 17 مهرویلا به بانک مورد نظر مراجعه و پس از دستگیری افراد مظنون برای رسیدگی تخصصی به موضوع، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع یافت.
محمدیان با اشاره به اینکه نتیجه استعلامات حاکی از آن بود که وکالت ارائه شده جعلی و صاحبان حساب نیز آن را تایید نکرده بودند، افزود: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که افرادی که وکالت به نام آنها بوده است خودشان را از قبل با ما هماهنگ و مدارک هویتیمان را گرفته و در دفترخانه وکالت جعلی برای دریافت وجه به نام ما صادر کردند تا پس از دریافت وجه مربوطه از بانک‌، مبلغ 3 میلیارد تومان به عنوان دستمزد به ما بدهند.
وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی و با همکاری افراد دستگیر شده، دیگر متهمان پرونده نیز شناسایی و دستگیر شدند.