kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

ترسناک‌ترین هتل دنیا!


آیا می‌توانید یک شب را در هتلی بگذرانید که در آن شما را با طناب می‌بندند، مجبورتان می‌کنند وارد قفسی پر از مار بشوید و رویتان خون می‌ریزند؟!
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از لست‌سکند، این سؤالی است که در کمال تعجب، ۲۴ هزار نفر به آن پاسخ مثبت دادند و مشتاق یک شب ماندن در هتلی بودند که بر اساس داستان یک کتاب ترسناک ساخته شده است. مک‌کامی مانور (McKamey Manor)، نام این هتل است که در سان‌دیه‌گو در جنوب کالیفرنیا در کشور آمریکا واقع شده است. در این هتل باید از چهار لوکیشن مختلف و وحشتناک بگذرید که در هرکدام از آنها اتفاقات ترسناکی برایتان می‌افتد. ممکن است هر لحظه داخل یک قفس بیفتید، به صندلی بسته بشوید و به خون آغشته بشوید! در هر بار بازدید از این هتل، تنها دو نفر می‌توانند به آن وارد بشوند و بازدید کنندگان می‌توانند از طریق وب‌کم‌های کار گذاشته شده ببینند که در طول حضور آنها در این هتل چه اتفاقاتی برایشان می‌افتد.
بازدید از این هتل ۸ ساعت طول می‌کشد و برای بیماران قلبی اصلا توصیه نمی‌شوند. ۸ ساعت ماندن در این هتل یک چالش است که تا به حال هیچ‌کس نتوانسته در آن موفق بشود. با این وجود هزاران نفر اسم خود را در لیست انتظار گذاشته‌اند تا شانس امتحان کردن و برآمدن از پس این چالش را داشته باشند.