kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
استاندار:

فولاد قاین عقب مانده‌ترین طرح این محصول در کشور است


قاین- خبرنگار کیهان:
استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح فولاد قاینات که همزمان با دیگر طرح‌های فولاد کشور در سال 84 کلنگ‌زنی شد عقب‌مانده‌ترین طرح فولاد کشور است.
مروج الشریعه پس از بازدیداز طرح فولاد قاینات افزود: طرح فولاد قاینات از جمله طرح‌های فولادی است که در پیچ و خم مشکلات گیر افتاده است.
وی گفت: طرح فولاد قاینات دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های فنی، حقوقی، مالی و اداری است و برخی نظام‌نامه‌های آن نیز دچار مشکلات زیادی از جمله گسست اطلاعاتی است که باید مرتفع شود.
استاندار خراسان جنوبی همچنین به اختلافات کارفرما، پیمان‌کار، مشاور و سهامداران طرح فولاد قاین اشاره کرد و گفت در جلسه تخصصی با حضور نمایندگان تیم تخصصی دولت و مدیر عامل شرکت ملی فولادایران و نمایندگان پیمانکار، مشاور، کارفرما و سهامداران مشکلات بصورت تخصصی بررسی و مقرر شد ظرف دو هفته فولاد قاین تعیین تکلیف و روند اجرایی آن آغاز شود در غیر اینصورت بخش خصوصی خلع ید خواهد شد.
فرهاد فلاحتی نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد تحرک در فولاد قاینات باشیم و این پروژه از رخوت و سکون رها شده تا شاید گرهی از اشتغال جوانان فراوانی که چشم به این طرح دوخته‌اند باز شود.