kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

اورژانس صنعت در استان یزد ایجاد می‌شود


 یزد - خبرنگار کیهان:
استاندار یزد گفت: برای تشخیص به موقع آسیب‌هایی که بخش صنعت استان را تهدید می‌کند و همچنین کاستن از مشکلات یا مرتفع کردن آنها باید اورژانس صنعت در استان ایجاد شود.
محمود زمانی قمی با اشاره به گلایه عنوان شده ازسوی مدیران اقتصادی بخش خصوصی در استان مبنی بر عدم تعامل مثبت برخی از دستگاه‌های خدمت‌رسان با واحدهای تولیدی در وصول طلب خود، تاکید کرد: برای وصول طلب‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان از صنایع و واحدهای تولیدی، باید مکانیسمی طراحی شود و اگر قرار است چرخ تولیدی واحدهای صنعتی بچرخد، هرگز حق نداریم فشار مضاعفی بر آنها تحمیل کنیم و قطعا اجازه نخواهم داد تا دستگاه‌های خدمات‌رسان در این مسیر بر تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی، فشاری مضاعف تحمیل کنند.
وی آنگاه با بیان این‌ نکته که برای ایجاد رشد اقتصادی در کشور، قطعا باید در کنار بهره‌گیری از منابع داخلی، از منابع خارجی نیز استفاده کرد، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم و نسبت به این مشکلات، زمان کمتری برای حل و فصل آن دراختیار داریم بنابراین باید از حرکت در مسیرهایی که ما را به مقصد نمی‌رساند، پرهیز کنیم و از مجاری به پیش برویم که ما را بهتر و سریع‌تر به نقطه مطلوب و هدف موردنظر خواهد رساند.
زمانی قمی بر فعال شدن حوزه دیپلماسی اقتصادی برای رفع بسیاری از مشکلات و مسائل این عرصه در ارتباط با دیگر کشورها تاکید کرد.