kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تقویت شرایطی که در روابط میان کشورهای همسایه ایران شکل گرفته می‌تواند آمریکا را در غرب آسیا منزوی‌تر از گذشته کند اما سنگ‌اندازی و چاپلوسی غرب‌زدگان مانعی است که قوه قضاییه باید با تصمیمی انقلابی و قانونی آن را برطرف سازد.
3152---021
* آقای ظریف وزیر محترم خارجه می‌گویند دنیا به حرف‌های ترامپ توجه نمی‌کند. اگر چنین است پس چرا برجام جواب نداده و آمریکا توانسته خواسته‌های ایران در این توافق را به دلخواه خودش خنثی کند؟
4513---0913
* کاش آقای ظریف تعداد تحریم‌های جدید آمریکا را در پسابرجام اعلام کند و مجلس و دولت هم اقدام‌های متقابل در برابر تحریم‌ها را به طور شفاف اطلاع‌رسانی کند، آن وقت کفه ترازو مشخص می‌کند که برجام برای کدام سمت سودآورتر بوده است، ایران یا 5+1؟
میهنی
* تجربه تلخ دولت در مذاکره با آمریکا آنقدر نمایان شد که آقای روحانی پذیرش درخواست آمریکا برای مذاکره با کره‌شمالی را دیوانگی دانستند. امیدوارم این تجربه باعث اصلاح مسیر شود و به آلزایمر سیاسی بعضی افراد دچار نشود.
دکتر طوسی‌زاده
* چرا بعد از 4 سال از شعار اقتصاد مقاومتی در دولت هنوز وابسته به نفت و دلار هستیم؟ کدام اقدام در طی این مدت برای خارج شدن از وابستگی در اقتصاد کشور صورت گرفت؟
6711---021
* چرا به جای شوق واردات از خارج برنامه‌ای از صدور کالا، فرهنگ و... در دستور کار مسئولان اجرایی قرار ندارد؟ درحالی که هم اقتصادی و سودآور و هم تشویق به شناخت فرهنگ ایران اسلامی به خارج است.
رمضانی
* امتیاز برجام مشخص است و می‌توان از سطح قابل توجه واردات کالاهای مصرفی اروپایی به ایران به قیمت سرکوب تولید داخلی، آن را فهمید! اما سهم صادرات ایران کاهشی بی‌سابقه را تجربه می‌کند، پس در برجام گلی که نزدیم هیچ، ده‌ها گل هم خوردیم!
7772---0938
* تمام ظرفیت‌های کشور فریز شده است و تنها راه خلاصی از این بن‌بست بازگشت به راه امام راحل، رهبری معظم و آرمان‌های انقلاب است.
9452---0912
* مردم همواره می‌دانستند که تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمن عزم ملی و اراده جهادی است. بدین خاطر که تاریخ معاصر خیانت‌ها و توطئه‌های کشورهای مدعی جامعه جهانی را به‌خصوص در 8 سال جنگ تحمیلی و اعمال تحریم‌های ظالمانه را فراموش نکرده بودند. واقعاً چگونه برخی مذاکره با مستکبران را پیشنهاد می‌کردند که حالا در قافیه‌اش بمانند؟
0764---0938
* سپاه چون با تروریست‌ها مبارزه می‌کند و مجال کدخدایی کردن را از آمریکا در منطقه گرفته است، طوری که ملت‌های منطقه دلیلی برای حضور آمریکا به کشورها و آب‌های منطقه نمی‌بینند، باعث خشم دشمن شده است.
نامجو
* منتقدان برجام همان روزهای قبل از امضای توافق هسته‌ای گفته بودند که اعتماد به شیطان بزرگ یا دیوانگی است و یا خیانت به خون شهدا و آزادی‌خواهان جهان.
1210---0910
* صدا و سیما باید مستندی از زمان آغاز مذاکرات هسته‌ای و مواضع وزارت امور خارجه در مورد تحقق و امضای برجام را در کنار اظهارات جدید آنان درباره بدحالی کنونی آن به‌خصوص از زبان آقایان ظریف و عراقچی، پخش کند.
9121---021
* بعضی‌ها معتقدند که بارزانی عجولانه استقلال کردستان را اعلام کرد ولی نظر بنده این است که ایشان حساب شده دست به این کار زد ولی آمریکایی‌ها برخلاف وعده‌هایی که به او داده بودند پشت عامل خود را خالی کردند و حاضر نشدند خود را به خطر بیندازند.
6210---0936
* برخی از شهروندانی که با سامانه 1818 اقدام به پرداخت پول برق شهریورماه خود کرده‌اند مجدداً در قبض مهرماه آنان به عنوان بدهی محاسبه و درج شده است. با این وضع مردم چگونه به دولت الکترونیک اعتماد نشان بدهند.
6805---0935
*کارگری هستم که حتی بیمه خدمات‌ درمانی ندارم ولی یارانه‌ام را قطع کرده‌اند؟ با چه مبنایی دهک‌ها را می‌سنجند؟
1139---0910
* مطالبات کشاورزان هفت‌تپه و شوش را پرداخت نکرده‌اند و برخی از طلبکاران بیش از 2 سال است که پولی دریافت نکرده‌اند. آیا نهادی نیست تا حق و حقوق کشاورزان را از نیشکر هفت‌تپه بگیرد؟ پس چرا قانون با متخلفان برخورد جدی نمی‌کند.
5265---061
* به دلیل عدم اطلاع از بدهی هفت‌هزار و‌سیصد تومان آب مصرفی مغازه، با اطلاعیه‌ای که برخی خطوط آن با قلم قرمز رنگی شده مواجه شدم که اگر ظرف امروز (96/8/9) پرداخت نکنید آب شما قطع می‌شود؟! به نظرم کاغذ به کار رفته و خودکارهای رنگی و مأمور تحویل این اخطار هزینه‌ای چند برابر آب مصرفی به سازمان آبفا تحمیل نموده است! ای کاش برای تمامی بدهی‌ها به ویژه بدهی‌های معوق میلیاردرهای ذی‌نفوذ نیز چنین اقدامی صورت می‌گرفت!
علیجانی - مغازه‌دار خیابان 17 شهریور
* به جای نصب اطلاعیه مجازات شلاق برای ارباب رجوع در ادارات در صورت بی‌احترامی به کارمندان! ضروری است تیمی در هر اداره وظیفه رسیدگی فوری به مشکلات مردم و مقابله با سرگردانی‌ها، رشوه، بی‌کفایتی‌ها، کم‌کاری‌ها و... برخی از قلیل کارکنان متجاهر  و... را برعهده بگیرد تا جلوی نارضایتی مردم گرفته شود.
همدانی
* هر دولتی که آمد به مردم ورامین قول راه‌اندازی خط ریلی تهران - ورامین را داد. سرگذشت این خط ریلی تا کی قرار است به وعده سرخرمن مسئولان ادوار مختلف خلاصه شود؟
1442---0919
* اتوبوس مسیر پرند-شاهد با تأخیر زیادی حرکت می‌کند و زمان حرکت را هنگام پر شدن ظرفیت اتوبوس اعلام می‌کنند که گاهی 2 ساعت طول می‌کشد! از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
8331---021