kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* گویا برخی در پست‌های دولتی مشغول گذراندن دوره کارآموزی‌اند! هرچه دلسوزان نظام بر مکر و حیله شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد بودن آن گفتند مورد تمسخر قرار گرفتند و امروز سخنان دلسوزان در 4 سال قبل توسط آقایان در مجلس و دولت تکرار می‌شود؟! به نظر می‌رسد مسببین اصلی این خسارت بزرگ باید پاسخگوی آن باشند تا بدانند مردم و نظام... آزمایشگاه برنامه‌های مبتنی بر ظن و گمان و خوش‌خیالی نیستند.
5240---0911
* جناب آقای روحانی! ماهیت شیطان بزرگ یعنی همان تفرعن و بدعهدی روشن بوده و هست و خواهد بود. تأسف از آنهایی است که فریب شیطان را خوردند و نیروی هسته‌ای را نابود کردند درحالی که تحریم‌ها همچنان باقی است! با کسانی که از چند سال قبل می‌گفتند مذاکره با آمریکا دیوانگی است چه کردید آقای روحانی؟
طباطبائی قمی
* هر زمان به شیطان بزرگ لبخند زدیم و به لبخند او اعتماد کردیم اوضاع کشور رو به ناملایمت نهاد! زمانی که ما را تحریم می‌کردند و ما در مقابل به توسعه فناوری هسته‌ای می‌پرداختیم، گزینه تغییر نظام حداقل از ادبیات مقامات آمریکایی حذف شده بود و برای مذاکره التماس می‌کردند. اما بعد از برجام، لحن آنها تندتر و تهاجمی‌تر شد! آنها بار دیگر به صراحت از سرنگونی نظام سخن راندند و بارها نیز تکرار کردند. تحریم‌های بیشتر و پیچیده‌تر شدن اوضاع، بار دیگر نشان داد که عقب‌نشینی و سازش در برابر شیطان او را به موضع‌گیری تهاجمی‌تر علیه کشورمان ترغیب خواهد کرد. امیدواریم مسئولان متوجه مکر شیطان شده باشند.
6406---0912
* تعهد ایران به برجام تاوان شناخت مجدد عزیزان دولتی نسبت به شیطان بزرگ بود، چون در تردید بودند و از خباثت‌های شیطان گویا مطلع نبودند! با این وصف هرکس سخن از مذاکره جدید با آمریکا بگوید، به معنی خیانت به کشور یا بزدلی گوینده خواهد بود باید قاطعانه جلوی این مکر و توطئه اهل نفاق ایستاد.
6858---0919
* آقای روحانی! مادر تحریم‌ها هم تصویب شد و باغ سیب و گلابی ثمر که نداد هیچ، درختانش هم توسط دشمنی که مورد اعتماد شما بود از ریشه کنده شد و پرستیژ نداشته‌اش هم مانعش نشد. آیا باز هم از فتح‌الفتوح سخن می‌گویید و دم از برد- برد و... می‌زنید؟!
0594---0912
* روستای فردوی قم به نظرم یکی از روستاهای نمونه کشور است چون با توجه به جمعیت آن بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. یکی از اهالی همین روستا دست بر شانه رئیس انرژی اتمی کشورمان گذاشته و گفت، ارزش مسئولان در نظام جمهوری اسلامی به میزان ولایت‌پذیری آنهاست؛ هرچه ولایت‌پذیرتر، محبوبیتشان در نزد ملت بیشتر.
شکیبا
* وقتی صحن علنی مجلس را در رأی اعتماد نمایندگان به دو وزیر پیشنهادی تماشا می‌کردم بسیاری از نمایندگان را در حال قدم زنی، صحبت دو به دو و یا صحبت با تلفن همراه ملاحظه کردم. این نشانه بی‌نظمی نمایندگان است وقتی نمایندگان برای همکاران خود که به بیان نظرات مخالف و موافق مشغولند توجهی نمی‌کنند چگونه می‌خواهند گره مشکلات جامعه را باز کنند!
علیمردانی
* آمریکای پلید و انگلیس خبیث و باقی شرکای کوچک و بزرگشان آرزوی این معامله با صنعت دفاعی‌مان را به گور خواهند برد که دوباره با کف و هورا مرکب راهوار بدهیم و افسار پاره تحویل بگیریم! ما پیرو امام حسین(ع) هستیم که فرمود هیهات منا الذله.
7977---0912
* نماینده‌ای که به دنبال تصویب حقوق مادام‌العمر برای نمایندگان است، به سردر مجلس نگاه کند. آنجا نوشته است: «مجلس شورای اسلامی»، نه دارالحکومه
آل سعود!
1154---0937
* آقای باهنر راست گفته که در برجام 7 گل زدیم و سه گل خوردیم! ولی گویا بازی را خوب تماشا نکرده‌اند. چون آن 7 گل را هم به دروازه خودی زدیم!
1377---0918
* در جواب بعضی‌ها که مرتب امضای برجام توسط چند کشور دنیا را به رخ می‌کشند عرض می‌کنیم گیریم که برجام را همه کشورهای دنیا امضا کرده باشند ولی نتیجه آن برای مردم چه بود؟ کارت طلایی که کاربرد نداشته باشد به چه درد می‌خورد؟
ملکی از بهشهر مازندران
* به امثال تیلرسون آمریکایی که به عراق پیشنهاد حذف نیروهای حشدالشعبی داده باید گفت کار حشدالشعبی تازه شروع شده است. این نیروها عراق را از گزند خیانت‌های آمریکایی‌ها بیمه کرده‌اند و در آینده نیز چنین خواهند کرد.
5364---0912
* به آن تعداد افرادی که در مورد کمک ایران به مردم مسلمان سوریه انتقاد می‌کنند عرض می‌کنم در جنگ تحمیلی که خیلی از کشورها از رژیم صدام دفاع و حمایت کردند این کشور سوریه بود که جانب ایران را گرفت و جلوی صادرات نفت عراق از خاک کشورش را گرفت.
1305---0910
* دولتی که به دنبال تولید و اشتغال نباشد دولتمردان آن چاره‌ای ندارند که طی مراسم خاصی اقدام به رونمایی از پلاک منزل پدری آقای رئیس‌جمهور در سرخه سمنان بکنند و چه بسا این حرکت را کار بزرگ دولت بدانند!
دکتر طوسی‌زاده
* در جریان اعلام استقلال کاتالونیا، دولت اسپانیا وارد عمل شد همه مسئولان این منطقه را برکنار و اتحادیه اروپا و شیطان بزرگ هم با تجزیه این کشور مخالفت کردند. این در حالی است که اقوام و قومیت‌های دیگر در مجاورت اسپانیا جز همین اقوام، وجود ندارد ولی در کردستان عراق، کردهای دیگر در سه کشور ایران، سوریه، ترکیه هم وجود دارند. اتحادیه اروپا بر اروپای متحد و یکپارچه رای می‌دهد ولی تجزیه کشورهای اسلامی را در دستور کار خود دارند! چرا رژیم صهیونیستی از استقلال کاتالونیا اظهار خوشحالی نکرد؟! این لازم بود که دولت عراق هم مانند دولت اسپانیا با مسئولان کردستان برخورد نماید.
اسدا... عشقی
* در برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش درباره حضور داور زن آلمانی در فوتبال مردان، کلیپ پخش می‌شود؟! یعنی به این راحتی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی یک منکر تبلیغ می‌شود! لابد فردا باید منتظر فوتبال مختلط هم بود!‌ واقعا متاسفم.
0514---0910
* پیام‌های متعدد و فراوانی از همراه اول و ایرانسل دریافت می‌شود که «تیم یا ورزشکار برنده را حدس بزنید و جایزه صدمیلیونی و... بگیرید. هزینه هر پیام 300 تومان! این یک کلاهبرداری ساده برای زدن جیب کسانی است که آشنایی کاملی با تلفن‌های همراه ندارند! آیا چنین کسب درآمدی وجه شرعی و قانونی دارد؟!
میرزکی- ساوجبلاغ