kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد

برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای عالی ورزش همگانی کشور تاکید کرد که انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر برگزار خواهد شد.



نشست عالی ورزش همگانی کشور دیروز‌ با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که  شنیده شده، علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری استعفا داده و همچنین سرپرست نیز معین شده است، بیان‌ کرد: من چیزی در این مورد نشنیده‌ام و این را از زبان شما (خبرنگاران) شنیدم.
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا درباره محرومیت طارمی وزارت ورزش و جوانان ورودی داشته است یا خیر، بیان‌ کرد: خبر ندارم.وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره مدیریت پرسپولیس و اتفاقات پیش آمده برای این باشگاه، بیان‌ کرد: این سوال‌ها را از فدراسیون فوتبال بپرسید. تمام سوال‌ها مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است. سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که در موضوع پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان نیز می‌تواند ورود داشته باشد تا به نتیجه‌ سریع‌تر دست یابیم، بیان‌ کرد: خود فدراسیون فوتبال باید این مسئله را انجام دهد و اگر لازم شد وزارت ورزش و جوانان ورود می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که تاکید شما بر این بوده است که فدراسیون‌ها نباید با حضور سرپرستان هدایت شود، اما در حال‌ حاضر برخی از فدراسیون‌ها با سرپرست‌ اداره می‌شوند، گفت‌: برخی از فدراسیون‌ها مانند فدراسیون بوکس شخص ناطق نوری خود استعفا داد و در آن زمان نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب شد اما درباره سایر فدراسیون‌ها حتی‌الامکان سعی بر این است که تا پایان دوره انتخابات برگزار شود.
سلطانی‌فر در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که در رابطه با اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک آیا انتخابات با آن صورت می‌گیرد یا خیر؟ پاسخ داد: اگر اصلاحات صورت بگیرد، انتخابات با اساسنامه جدید برگزار می‌شود، در غیر این صورت با اساسنامه قدیم در موعد مقرر انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.